Η «γαλοπούλα» που βάζει και αυτογκόλ

ΤΕΛΙΚΑ, όχι μόνο υπάρχει «γαλοπούλα που εύχεται να έρθουν νωρίτερα τα Χριστούγεννα», αλλά βιάζεται ακόμα πιο πολύ. Βιάζεται να προσθέσει αυτογκόλ στα ήδη πολλά που έχει «πετύχει» μέχρι στιγμής. Η «βιαστική γαλοπούλα» είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος χθες κατέθεσε πρόταση για τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για τις «λίστες Πέτσα» και την Opinion Poll. Μια πρόταση που οδηγεί σε αυτογκόλ από τα αποδυτήρια.

Γράφει ο Μπάμπης Παπαπαναγιώτου

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ το κείμενο της πρότασης του ΣΥΡΙΖΑ, διαπιστώνει κανείς πως δεν υπάρχει απολύτως κανένα στοιχείο. Αντιθέτως, υπάρχει μπόλικη από «λίστες Πέτσα 1 και 2» -περσινά ξινά σταφύλια- με τα 42 εκατ. για το «Μένουμε Σπίτι» και την εμβολιαστική καμπάνια (που χαρακτηρίζονται συλλήβδην «αποτυχημένες»), αλλά και με γαρνιτούρα Opinion Poll. Η οποία έκανε δημοσκοπήσεις, οι οποίες έδειξαν περίπου ό,τι δείχνουν επί δύο χρόνια ΟΛΕΣ οι εταιρίες δημοσκοπήσεων. Υπάρχει μόνο μία αναφορά για χρηματοδότηση του ιδιοκτήτη της εν λόγω εταιρίας από την κυβέρνηση, χωρίς να προκύπτει από κάπου ότι αυτό επηρεάζει μεροληπτικά τα αποτελέσματα των ερευνών της εταιρίας. Ας είναι. Αυτό, αν υπάρχει θέμα, θα το βρουν η Εξεταστική Επιτροπή και ενδεχομένως η Δικαιοσύνη. Αυτό που δεν τεκμαίρεται από τα γεγονότα είναι ότι η εν λόγω εταιρία δεν έχει εμφανίσει δημοσκόπηση που να είναι πιο ευνοϊκή για την κυβέρνηση απ’ ό,τι ΟΛΕΣ οι άλλες εταιρίες.

ΥΠΑΡΧΕΙ στο κείμενο όμως και μια αναφορά η οποία δεν παραπέμπει σε κόμμα αξιωματικής αντιπολίτευσης, αλλά σε πολιτική «ζαλισμένου κοτόπουλου»: Διασυνδέεται εντελώς αυθαίρετα το σκάνδαλο διαφθοράς που ξέσπασε στην Αυστρία οδηγώντας σε παραίτηση τον καγκελάριο Κουρτς, με ένα… βραβείο που του είχε δώσει ο Κ. Μητσοτάκης πριν από… μήνες για την ελευθερία των ΜΜΕ!!! Και με ένα εντυπωσιακό νοητικό ρεσάλτο στο κενό, ο ΣΥΡΙΖΑ συμπεραίνει πως το σκάνδαλο Κουρτς «ΘΥΜΙΖΕΙ (σ.σ.: δική μου η υπογράμμιση) τις πρακτικές που ασκεί σήμερα στην Ελλάδα ο ομοϊδεάτης του κ. Μητσοτάκης». Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα…

ΟΤΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει χάσει τ’ αβγά και τα πασχάλια είναι καταφανές. Ιδιαίτερα από τη στιγμή που άρχισε να συνειδητοποιεί τις δραματικές συνέπειες που είχε για τον ίδιο η απόφασή του να ξεκοπεί από την εθνική γραμμή και να καταψηφίσει τη συμφωνία Ελλάδας-Γαλλίας. Εκτοτε ο Α. Τσίπρας πρόλαβε να δυσφημήσει τη χώρα μιλώντας για «μικρή Ελλάδα», και ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ να καταγγείλει ένστολους άνδρες του Ελληνικού Λιμενικού Σώματος ότι συμπεριφέρονται σαν «πειρατές» επιτηρώντας τα θαλάσσια σύνορα της χώρας, τα οποία -ω του θαύματος- υπάρχουν!

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ήρθε το απροσδόκητο αυτογκόλ της «γαλοπούλας». Η πρόταση για Εξεταστική Επιτροπή, γιατί τα ΜΜΕ δεν γράφουν αυτά που θέλει ο Α. Τσίπρας και γιατί οι δημοσκοπήσεις δεν δείχνουν αυτά που ονειρεύεται ο υπό προθεσμία αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ. Ενα ευχέλαιο ίσως να ήταν «μια κάποια λύσις», όπως θα έγραφε και ο ποιητής. Αλλά τα πράγματα είναι λίγο χειρότερα για τον ΣΥΡΙΖΑ. Η χωρίς τεκμήρια συζήτηση που επιδιώκει να ανοίξει για τις χρηματοδοτήσεις των ΜΜΕ και τις στημένες δημοσκοπήσεις οδηγεί δύο χρόνια πίσω. Εκεί όπου υπάρχουν ατράνταχτα τεκμήρια. Αποτυπωμένα στις πρώτες σελίδες της «Αυγής» και του «Ντοκουμέντο». Δημοσκοπήσεις άγνωστων εταιριών -με ιδιοκτήτες φίλα προσκείμενους στον τότε αρμόδιο υπουργό- οι οποίες στη συνέχεια εξαφανίστηκαν. Αλλά πρόλαβαν να κάνουν «δημοσκοπήσεις»: 1. Στις 3 Φεβρουαρίου 2019 έδειχναν «Ντέρμπι με καταλληλότερο τον Τσίπρα» και υπότιτλο «Κλείνει προοδευτικά η ψαλίδα στην πρόθεση ψήφου σε τρεις διαδοχικές έρευνες» (2%!). 2. Στις 23 Μαρτίου, με τίτλο «Αρχίζει το ματς» έδειχνε τη διαφορά Ν.Δ.-ΣΥΡΙΖΑ στο 2,3% και 3. Λίγο πριν από τις ευρωεκλογές στις 12 Μαΐου 2019, όπου ο ΣΥΡΙΖΑ ηττήθηκε με διαφορά 10%, η «δημοσκόπηση» και η «ανεξάρτητη» εφημερίδα που τη δημοσίευσε έδειχνε διαφορά μόλις 2,3%!

ΚΑΙ ΟΧΙ μόνο αυτό. Προφανώς για να «βγαίνουν» τα νούμερα, οι «σκιτζίδικες» δημοσκοπήσεις δεν δίσταζαν να αβαντάρουν απροκάλυπτα τη Χ.Α. δίνοντάς της περίπου 10%! Και μπορεί κάποιες εταιρίες όπως η VOX POP ή η Brigde Europe να τις έφαγε το μαύρο σκοτάδι και να εξαφανίστηκαν από προσώπου γης. Δεν ισχύει όμως το ίδιο με τις εφημερίδες που έκαναν τα βαποράκια της καταφανώς παραπλανητικής προπαγάνδας. Ούτε με κάποια άλλη εν ενεργεία -ακόμα- εταιρία δημοσκοπήσεων η οποία έλαβε το 2018 μέσα σε ένα μήνα 400.000 ευρώ για… «μισθώσεις χώρων του υπουργείου Υποδομών»! Πηγαίνοντας πίσω, θα φρεσκαριστούν και υποθέσεις οι οποίες ούτως ή άλλως απασχολούν τη Δικαιοσύνη με απόφαση της Προανακριτικής Επιτροπής. Οπως η προσπάθεια ελέγχου του τηλεοπτικού τοπίου με τον αντισυνταγματικό διαγωνισμό του Ν. Παππά ή με τα βοσκοτόπια του Καλογρίτσα και το ΣΥΡΙΖΑ Channel. Ή θα αποκτήσει νέο ενδιαφέρον ποια εξωχώρια εταιρία συμμετέχει σε εφημερίδα κομματικό όργανο. Ή πώς κατανεμήθηκαν -και πόσα- σε εφημερίδες με χαμηλή ή ανύπαρκτη κυκλοφορία ή sites με ανύπαρκτη επισκεψιμότητα.

ΔΕΝ θα είναι η πρώτη φορά που ο πολιτικά ζαλισμένος ΣΥΡΙΖΑ «πάει για μαλλί», αλλά οι πιθανότητες είναι να βρεθεί κουρεμένος εν χρω. Ισως δεν μέτρησε -πάλι- σωστά τα δεδομένα. Ή νομίζει ότι, όπως αυτός έχει ξεχάσει, έχουν ξεχάσει και οι υπόλοιποι.

Ελεύθερος Τύπος

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.