Η αλήθεια για τα συνοδευμένα – ασυνόδευτα προσφυγόπουλα

Γράφει η Ελένη Παπουτσή, Εκπαιδευτικός – Πολιτισμολόγος Ευρωπαϊκού Πολιτισμού

Τα συνοδευμένα ή ασυνόδευτα ήρθαν με σκοπό την αναπαραγωγή και τη διαιώνιση τους. Σε πολλά σχολεία από μικρά, δείχνουν τον σκοπό για τον οποίο ήρθαν από Αφρική και Ασία. Ρίχνονται σε άτομα του αντίθετου φύλου με αυτόν το σκοπό.

Τους έχουν πει ότι αυτό τους σώζει για να μείνουν στην Ελλάδα, τη γη της επαγγελίας για αυτούς , για πάντα, να παίρνουν χρήμα χωρίς κούραση και να κάνουν αποικίες εις βάρος μας.

Οι γονείς ν’ αφυπνίσουν κυρίως τις κόρες τους οι οποίες πείθονται εύκολα όταν τους πουν μερικά ωραία λόγια, γιατί θα συντελέσουν σε μια σάπια κοινωνία. Θα κάνουν παιδιά βασισμένα που θα  μπορεί να καταλήξουν να σκοτώνουν για ένα ασημικό.

Συνήθως απογοητευμένες “Ελληνίδες” κάνουν ένα τέτοιο διάβημα με σύμφωνα συμβίωσης και αρχίζουν τα εγκώμια για το πόσο ευτυχισμένες είναι, μέχρι να τις εκβιάσουν μετά ότι θα τους πάρουν το παιδί, αν δεν τους δώσουν κάποιο αντάλλαγμα. Ενημερώνουμε βέβαια και τα αγόρια ότι δεν είναι αθώες οι παρέες που επιδιώκουν τα κορίτσια από Αφρική και Ασία.

Αυτό τον σκοπό έχουν και όσοι τους επιτρέπουν να έρθουν; Να αναμειχθούν οι πληθυσμοί γιατί τους συμφέρει να οπισθοδρομήσουν τον ευρωπαϊκό πολιτισμό.

Ποια ηθική του Καντ, ποιον Σωκράτης, ποιον Πλάτωνα, ποιον Αριστοτέλη , και κυρίως ποια Χριστιανική Διδασκαλία θα ενστερνίζεται κάποιο άτομο που μεγαλώνει μ αυτούς; Κλέψε και λέγε ψέματα για να υπάρχεις και να τρως χωρίς κόπο. Αυτό θα επικρατήσει.

Αν μας γυρίσουν στον Μεσαίωνα πολιτισμικά, αυτοί και τα παιδιά τους κερδίζουν πολλά από τα αφεντικά τους, και εμάς μας χειραγωγούν καλύτερα. Αυτοί που μας επιβάλλουν Μεσαίωνα, πράγματι έχουν μεγάλα συμφέροντα.

Εμείς πρέπει να αντιδράσουμε για να μην γίνουμε είλωτες στη χώρα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.