Τα «καμπανάκια» από τη Μύκονο και ο αναγκαίος ανασχεδιασμός

Γράφει ο Άγγελος Κωβαίος

Στο τέλος της εκλογικής εκκρεμότητας και με την προσδοκία της κανονικότητας να κυριαρχεί, κάποια στοιχεία εκτός άμεσης πολιτικής καθημερινότητας έχουν ένα ενδιαφέρον και μπορεί να εκληφθούν ως ενδείξεις για κάποιες εξελίξεις.

Η τουριστική κίνηση στη χώρα εξακολουθεί να είναι εντυπωσιακή και αυτό διαπιστώνεται όπου και αν κινείται κανείς.

Παρά τις θετικές επιδράσεις του τουρισμού πάντως, το φαινόμενο της υπερφόρτωσης έχει αρχίσει να εκδηλώνεται πολλαπλώς και πιθανώς αυτό να σημαίνει κάτι.

Όπως αναφέρουν όσοι γνωρίζουν τι συμβαίνει στους δημοφιλείς προορισμούς, όπως η Μύκονος, η εφετινή τουριστική κίνηση έχει υποχωρήσει σημαντικά και έως στιγμής κινείται ίσως και στο 50-60% σε σχέση με πέρυσι.

Την ίδια δε στιγμή, οι ντόπιοι έχουν αρχίσει να αντιδρούν στις μαζικές αποβάσεις δεκάδων χιλιάδων τουριστών από τα κρουαζιερόπολοια, ενώ σημαντική μερίδα Ελλήνων ιδιοκτητών ακινήτων στο νησί έχουν αρχίσει να πουλάνε.

Μπορεί αυτά να είναι κάποιες πρώτες εικόνες από το μέλλον; Ίσως ναι, ίσως όχι (ακόμη). Σε κάθε περίπτωση όμως φανερώνουν ότι αυτό που λέγεται τουριστική βιομηχανία, απαιτεί έναν καλά μελετημένο στρατηγικό ανασχεδιασμό…

Reporter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.