Κατέρρευσαν στην εξεταστική οι «μύθοι» του ΣΥΡΙΖΑ

ΜΕΤΑ τη συγγνώμη του κ. Νικολακόπουλου για τα όσα είχε πει για την Opinion Poll -ότι δήθεν δεν ήταν μέλος του ΣΕΔΕΑ- κατέρρευσε με πάταγο το ήμισυ της Εξεταστικής για τις «λίστες Πέτσα» και τις «στημένες» εταιρίες δημοσκοπήσεων.

Γράφει ο Μπάμπης Παπαπαναγιώτου

Χθες, στην Εξεταστική Επιτροπή κατέρρευσε, με ακόμα μεγαλύτερο πάταγο, και το έτερο μισό του «σκανδάλου»: Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Initiative Media Διαφημιστική, κ. Γκάλγκος, περιέγραψε με ακρίβεια τα κριτήρια (ποσοτικά και ποιοτικά) με βάση τα οποία δόθηκαν στα ΜΜΕ τα χρήματα για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι». Κι ήταν τόσο σαφής, ώστε ανάγκασε τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να ομολογούν εμμέσως ότι έστησαν κοτζάμ Προανακριτική απλώς και μόνο γιατί δεν πήρε χρήματα το… «Ντοκουμέντο»! Υπήρξαν μάλιστα και βουλευτές, όπως ο κ. Κάτσης, οι οποίοι ταυτίστηκαν εναγωνίως με την τέως «εφημερίδα της κυβερνήσεως». Εντυπωσιάζοντας ακόμα και τους πιο μετριοπαθείς βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης, οι οποίοι αντιλαμβάνονται ότι «ώδινεν όρος κι έτεκεν μυν»: Το «μέγα σκάνδαλο» της «λίστας Πέτσα» είναι ότι δεν πήρε λεφτά ο εκδότης μιας εφημερίδας, η οποία επί των ημερών του ΣΥΡΙΖΑ φέρεται να είχε άκρως προνομιακή μεταχείριση.

Η ΕΝ λόγω εφημερίδα στη διάρκεια του πρώτου κύματος της πανδημίας, την άνοιξη του 2020, είχε τουλάχιστον αμφιλεγόμενη στάση ως προς την πανδημία. Φιλοξένησε δημοσιεύματα υπό τους τίτλους π.χ. «Κορονοϊός-Κοροδοϊός» ή «Από το “Μένουμε Σπίτι” στο “Μένουμε Ταπί”», τα οποία σαφώς κινούνταν εκτός του πνεύματος όχι μόνο της καμπάνιας, αλλά και της εποχής. Το γεγονός ότι υπήρξαν και κάποια άλλα δημοσιεύματα της εφημερίδας τα οποία αμφισβητούσαν λιγότερο ή και καθόλου τον κορονοϊό και την πανδημία, ασφαλώς δεν αναιρούν την κατά βάση στάση της, η οποία χαρακτηριζόταν περισσότερο από πολιτικά-αντιπολιτευτικά κίνητρα.

Αλλά δεν ήταν μόνο το «Ντοκουμέντο» που τέθηκε εκτός καμπάνιας. Εκτός βρέθηκαν και άλλες εφημερίδες με περισσότερο ή λιγότερο «αρνητισμό» απέναντι στην ύπαρξη του κορονοϊού και την ανάγκη της καραντίνας που επιβλήθηκε τότε, όπως «Το Μακελειό» ή η «Ελεύθερη Ωρα». Εκτός βρέθηκαν και όλα τα τηλεοπτικά περιοδικά. Δεν ήταν μόνο αυτή η εφημερίδα που άρχισε την πολιτικοποίηση της πανδημίας, την οποία συνεχίζει έως σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ. Μόνη αντιπολίτευση σε όλο τον κόσμο.

ΣΤΗΝ Εξεταστική όμως κατέρρευσαν κι άλλοι μύθοι. Οπως ο μύθος για το υπέρογκο ποσό των 20 εκατ. που σπαταλήθηκε για να «ταϊστούν» τα ΜΜΕ και να στηρίζουν τη «Μαξίμου Α.Ε.». Σε δύο ευρωπαϊκές χώρες που έχουν πληθυσμό ανάλογο με τον πληθυσμό της Ελλάδας, οι καμπάνιες ήταν πολύ πιο ακριβές. Στην Αυστρία, η αντίστοιχη καμπάνια κόστισε 100 εκατ. και στην Πορτογαλία, που έγινε σε δύο φάσεις. κόστισε 77 εκατ. ευρώ (40 και 37 εκατ.). Ενώ, όπως αποκάλυψε ο κ. Γκάλγκος, τελικά στην Ελλάδα, εκτός της καμπάνιας των 20 εκατ., έγινε και δωρεάν καμπάνια, η αξία της οποίας εκτιμάται στα 11 εκατ. ευρώ. Αποκάλυψε επίσης ότι «η εταιρία πρότεινε με βάση συγκεκριμένα τεχνοκρατικά κριτήρια και ενέκρινε η αναθέτουσα αρχή». Δεν μοίραζαν δηλαδή τα εκατομμύρια κατά το δοκούν ο Στ. Πέτσας και ο Γρ. Δημητριάδης, όπως ήθελε το διάτρητο αφήγημα του ΣΥΡΙΖΑ.

ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ότι υπήρξαν και ορισμένες αστοχίες, όπως η ένταξη εφημερίδας η οποία μετά από λίγο έκλεισε ή ένα κανάλι που φιλοξενούσε φωνές αρνητών, δεν αναιρεί ούτε ότι η καμπάνια ήταν απολύτως επιτυχής ούτε ότι όσοι δεν εντάχθηκαν, καλώς δεν εντάχθηκαν.

ΕΙΝΑΙ όμως πολιτικό κατάντημα ένα ολόκληρο κόμμα αξιωματικής αντιπολίτευσης να ξεπέφτει σε ρόλο πλασιέ μιας εφημερίδας. Κι είναι θλιβερό για τους θεσμούς, ο ΣΥΡΙΖΑ να στήνει κοτζάμ Εξεταστική Επιτροπή μόνο γι’ αυτόν το λόγο.

Ελεύθερος Τύπος

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.