Ο ΣΥΡΙΖΑ και η «μαυρίλα»

Γράφει ο Γιάννης Τσαπρούνης

Η αρνητική διαφήμιση είναι μέσα στο παιχνίδι της προεκλογικής περιόδου. Αποτελεί μια δοκιμασμένη συνταγή σε παγκόσμιο επίπεδο. Εννοείται πως έχει χρησιμοποιηθεί από όλα τα κόμματα και στη χώρα μας.

ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ξεκίνησαν την προεκλογική εκστρατεία μόνο με αρνητική διαφήμιση. Λογικό, θα πει κανείς, γιατί δεν έχουν και κάτι θετικό να προβάλουν ως καμπάνια. Αλλά αυτό είναι θέμα επιλογής.

ΒΕΒΑΙΑ, σε όλα υπάρχει ένα όριο. Γιατί κάθε συνταγή μπορεί να είναι δοκιμασμένη, αλλά αν την αλλάξεις πολύ, τότε φτιάχνεις… σούπα. Κάπως έτσι είναι και τα τρία προεκλογικά σποτ που έχει κυκλοφορήσει ο ΣΥΡΙΖΑ.

ΤΟ θέμα είναι αν η αρνητική διαφήμιση έχει σχέση με την πραγματικότητα. Ή, τουλάχιστον, αν την εποχή που κυβερνούσε ο ΣΥΡΙΖΑ τα πράγματα ήταν καλύτερα.

ΣΤΟ ένα σποτ, λοιπόν, εμφανίζεται ένας αγρότης που δηλώνει έτοιμος να τα παρατήσει, αν παραμείνει στην κυβέρνηση η Ν.Δ., γιατί δεν βρίσκει να πουλήσει τις αγκινάρες. Λες και όταν ήταν κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ, τα μοσχοπουλούσε και το χρήμα έρεε άφθονο. Αλλά, αλήθεια, τα προβλήματα των αγροτών δεν τα έλυσε από τότε που ανέβηκε στο τρακτέρ ο Αλέξης Τσίπρας; Γιατί μετά από αυτό το σόου κυβέρνησε τεσσεράμισι ολόκληρα χρόνια.

ΣΤΗΝ πραγματικότητα, η καλλιέργεια της αγκινάρας αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα εδώ και αρκετά χρόνια στην Ελλάδα, αλλά όχι λόγω των κυβερνήσεων όσο λόγω της επιλογής των αγροτών να την εγκαταλείψουν και της επιλογής των καταναλωτών να αγοράζουν πια κατεψυγμένες, που είναι εισαγόμενες.

ΣΕ άλλο σποτ εμφανίζεται ένα γιατρός που… καταγγέλλει ότι στην εφημερία του εξέτασε 100 ασθενείς, τα ράντζα ήταν γεμάτα, τα μηχανήματα δεν δούλευαν και τα φάρμακα σε έλλειψη. Τα λέει αυτά λες και επί ΣΥΡΙΖΑ δεν υπήρχαν ουρές στις εφημερίες, ούτε ράντζα. Το αποκορύφωμα είναι πως ο «γιατρός» λέει ότι «τίποτα δεν άλλαξε», παραδεχόμενος πως -αν αυτή είναι η πραγματικότητα- έτσι ήταν και επί ΣΥΡΙΖΑ. Το σποτ ολοκληρώνεται με μια εκ των πρωταγωνιστριών του σποτ να αναρωτιέται: «Θα υπάρχει δημόσια υγεία, θα υπάρχουν δημόσια νοσοκομεία;».

ΣΤΗΝ πραγματικότητα, το βάρος της πανδημίας το σήκωσαν εξ ολοκλήρου τα δημόσια νοσοκομεία. Και άντεξαν. Από την άλλη, είναι προφανές ότι το ΕΣΥ αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα. Οπως, δυστυχώς, αντιμετώπιζε τόσο τις εποχές που δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα όσο και στις εποχές των Μνημονίων, αλλά και σήμερα.

Το πρόβλημα δεν πρόκειται να αντιμετωπιστεί αν δεν υπάρξουν ρηξικέλευθες μεταρρυθμίσεις στη ραχοκοκαλιά του ΕΣΥ που να ρίχνουν το βάρος στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα, αν δεν συγχωνευτούν νοσοκομεία που υπολειτουργούν και αν δεν αυξηθούν οι μισθοί των γιατρών. Πράγματα τα οποία ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πρόκειται να κάνει.

ΣΤΟ τρίτο σποτ ένας επιχειρηματίας είναι απογοητευμένος και φοβισμένος, καθώς θα χάσει το σπίτι του από πλειστηριασμό.

ΚΑΝΟΝΙΚΑ στον ΣΥΡΙΖΑ θα έπρεπε να βάλουν τον Παναγιώτη Λαφαζάνη να πρωταγωνιστεί στο βίντεο. Να δείχνουν στιγμιότυπα από τις συμπλοκές με τα ΜΑΤ, όταν διαδήλωνε κατά των πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας επί ΣΥΡΙΖΑ.

ΕΛΕΟΣ με την προπαγάνδα. Εντάξει, η Ελλάδα δεν έγινε… Δανία στα τέσσερα χρόνια της κυβέρνησης Μητσοτάκη, αλλά δεν είναι και αυτή η μαυρίλα και η κατάθλιψη που δείχνουν τα σποτ του ΣΥΡΙΖΑ. Αν συνεχίσουν έτσι στην Κουμουνδούρου, μέσα στη μαυρίλα θα βρίσκονται οι ίδιοι το βράδυ των εκλογών.

Ελεύθερος Τύπος

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.