Ο Μητσοτάκης και η τεχνοκρατική του ορολογία για το κυκλοφοριακό

Γράφει ο Άγγελος Κωβαίος

Μεταρρυθμίσεις και προειδοποιήσεις για τις αλαζονικές συμπεριφορές (προφανώς κάποιων κυβερνητκών στελεχών) κυριάρχησαν στην ομιλία του Μητσοτάκη στο κομματικό ακροατήριο της ΝΔ τη Δευτέρα, όπου το παράδοξο ήταν ότι όλοι χειροκροτούσαν παθιασμένα, θεωρώντας προφανώς ότι για κάποιους άλλους μιλούσε ο Πρωθυπουργός.

Όπως και να ‘χει, με την εικόνα που παρουσιάζει το πολιτικό σκηνικό, είναι απολύτως ξεκάθαρο ότι η κυβέρνηση θα κριθεί στην αναμέτρηση με την λεγόμενη καθημερινότητα και με βάση το αν κάποια στιγμή θα προχωρήσει σε κάποιες αποφάσεις, που θα βελτιώσουν τη ζωή των πολιτών.

Υπό αυτήν την έννοια, ο ίδιος ο Πρωθυπουργός φαίνεται ότι έχει αρχίσει να ασχολείται προσωπικά με ορισμένα ζητήματα, όπως το κυκλοφοριακό και η συγκοινωνιακή επιβάρυνση της Αθήνας.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του φάνηκε ότι έχει μία εξοικείωση με το θέμα, αφού χρησιμοποίησε τεχνοκρατικούς όρους όπως η «βιώσιμη κινητικότητα», ενώ υπαινίχθηκε και την υλοποίηση ενός συνολικού σχεδίου για την αποφόρτιση της Αθήνας και όχι αποσπασματικές λύσεις, με το κλείσιμο ενός δρόμου ή το άνοιγμα κάποιου άλλου, μίλησε για την κατασκευή ενός δικτύου ποδηλατοδρόμων, για την οικτρή κατάσσταση των δημόσιων συγκοινωνιών, κ.ά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για το θέμα έχουν γίνει ήδη συσκέψεις στο Μαξίμου, έχουν εκπονηθεί και έχουν παρουσιαστεί μελέτες και μένει να φανεί αν ο Πρωθυπουργός θα ασχοληθεί προσωπικά και με αυτό ή θα το αναθέσει κατά προτεραιότητα στους αρμοδίους, αν θα υπάρξει συνεργασία με τη δημοτική αρχή και αν τελικά οι πολίτες θα δουν κάποια αλλαγή….

Reporter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.