ΝΔ: Κυβισμός ή ρεαλισμός;

Γράφει ο Αγκιτάτορας

Σήμα. Εκ του σηματοδοτώ. Θέλω δηλαδή να τονίσω κάτι, να κάνω διακριτή μια σημαντική αλλαγή. Αυτό προφανώς σκέφτονται και τα κόμματα όταν επιλέγουν να αλλάξουν το σύμβολο τους.

Η επιτυχία της προσπάθειας εξαρτάται από μια σειρά κοινωνιολογικών, αισθητικών και πολιτικών παραγόντων. Το μάρκετινγκ διαθέτει κανόνες πάνω στους οποίους στηρίζεται μια επιλογή.

Ο μινιμαλιστικός ή κυβιστικός προσανατολισμός του νέου λογότυπου της ΝΔ υποθέτουμε ότι με την απλότητα και το αφαιρετικό ύφος του θέλει να είναι πιο προσιτό στη νέα γενιά, να δίνει μια αίσθηση εκσυγχρονισμού και μεταμοντέρνας αντίληψης. Αν θα το πετύχει, θα φανεί στην πράξη.

Θεμιτή λοιπόν η όποια εικαστική διαφωνία. Άλλωστε τα γούστα είναι προσωπικά. Θεμιτή η απαίτηση των μελών της παράταξης να ερωτηθούν για μια τέτοια αλλαγή. Άλλωστε τι νόημα έχει η συμμετοχή αν δεν συμπορεύεται με τις αποφάσεις;

Πέρα όμως από το τι σημαίνει η παρέμβαση στο λογότυπο για την εκάστοτε ηγεσία, το αντίκρυσμα στους ψηφοφόρους είναι κυρίως συμβολικό. Ποιος εξαρτά μια απόφαση για το μέλλον του από τις γωνίες ή τα χρώματα ενός σήματος;

Ο πολιτικός ρεαλισμός θα φέρει τη νίκη στη ΝΔ. Οι προτάσεις, η αξιοπιστία, η υπέρβαση των χρόνιων παθογενειών. Κι από αυτά θα κριθεί στην πορεία της προς τις εκλογές και κυρίως στην μετέπειτα κρίσιμη κυβερνητική θητεία της.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.