Η Mercedes του ΣΥΡΙΖΑ «έκαψε» το μήνυμα
Γράφει ο Άγγελος Κωβαίος
Ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πελαγοδρομεί και προσανατολισμό δεν βρίσκει είναι μία κοινή διαπίστωση και πιθανώς μία μη αναστρέψιμη κατάσταση.
Παρά ταύτα, προσπαθεί, δίχως να ξέρει πού ακριβώς απευθύνεται και η προσπάθεια του περιλαμβάνει και την παραγωγή κάποιων τάχα ευφάνταστων τηλεοπτικών σποτ.
Και σε αυτά όμως, η τσαπατσουλιά και η αδεξιότητα είναι κυρίαρχα στοιχεία.
Στο τελευταίο από αυτά τα προπαγανδιστικά φιλμάκια, θέμα είναι η ακρίβεια των καυσίμων, πρωταγωνιστής ένας πολίτης-οδηγός και η υπόθεση εκτυλίσσεται σε ένα βενζινάδικο.
Αγνοώντας κανείς ότι για μία ακόμη φορά άτυπος πρωταγωνιστής είναι η έμμονη ιδέα του ΣΥΡΙΖΑ, ο υπουργός Ανάπτυξης Αδωνης Γεωργιάδης, ο οποίος ακούγεται στο ραδιόφωνο του αυτοκινήτου να ωραιοποιεί τα περί ανατιμήσεων, διαπιστώνεται ότι οι εμπνευστές και δημιουργοί του σποτ έχουν κάνει μία ατυχή επιλογή – για να μην σχολιάσει κανείς το ατυχές του σλόγκαν «κάν’ τους off».
Ο σαστισμένος από τις τιμές των καυσίμων οδηγός καταφθάνει στο πρατήριο με ένα όχι και τόσο λαϊκό αυτοκίνητο, μία Mercedes της σειράς Α, πιθανώς μία Α180. Έχουν φροντίσει βέβαια να καλύψουν το σήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας στη μάσκα του οχήματος, αλλά όλοι καταλαβαίνουν περί τίνος πρόκειται.
Θα πει κανείς, «λεπτομέρειες». Προφανώς, αλλά κάτι δείχνει η περιφρόνηση των λεπτομερειών από την πλευρά εκείνων που θέλουν να στείλουν κάποιο μήνυμα…