Η ιδιωτική τηλεόραση σε βαθιά κρίση. Εκπομπές κλειδαρότρυπας

Η ιδιωτική τηλεόραση χάνει – και θα συνεχίσει να χάνει – μερίδια προς τις πλατφόρμες. Μεταξύ «Σασμού» και «Breaking Bad», το δυναμικό κοινό μαντέψτε τι επιλέγει…

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αλλάζει η δομή του κοινού της. Ένα κοινό λιγότερο δυναμικό, σε λιγότερο παραγωγικές και καταναλωτικές ομάδες πληθυσμού, με χαμηλότερα εισοδήματα και μόρφωση, που ουσία επιβάλλει το περιεχόμενο της αρεσκείας του…

Προσπάθειες γίνονται και θα γίνονται, όμως θα αποδεικνύεται ότι βάζουν μέσα τα P&L των καναλιών, χωρίς να τους προσφέρουν και διαφορά στην τηλεθέαση…

Η νέα εποχή είναι συνδρομητική. Από full συνδρομή μέχρι pay per view, όπου κάθε κοινό και το περιεχόμενό του. Αυτό προϋποθέτει εθνικές πλατφόρμες, συγχωνεύσεις περιεχομένων για να μειωθεί το κόστος και γρήγορες ταχύτητες Διαδικτύου…

Δύσκολοι καιροί για πρωινάδικα…

fasbook

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.