Σωστές οι αλλαγές του Υπουργείου Παιδείας με πολλή δουλειά

Γράφει η Ελένη Παπουτσή, Εκπαιδευτικός – Πολιτισμολόγος Ευρωπαϊκού Πολιτισμού

«Επιβεβλημένες από τις σύγχρονες απαιτήσεις οι αλλαγές στην Παιδεία» είπε η υπουργός Παιδείας.

Πράγματι μετά την ισοπέδωση και τις αθλιότητες ΣΥΡΙΖΑ στην παιδεία πρέπει να έρθει κάτι νέο με συγκερασμούς και σίγουρα θα είναι πολύ καλύτερο από την υποβάθμιση του φιλοσόφου κ. Γαβρόγλου

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του Υπουργείου

Η διαγωγή είχε καταργηθεί εντελώς από τον ΣΥΡΙΖΑ, φυσικά γιατί ήθελε για ψηφοφόρους άτομα με παραβατική και αποκλίνουσα συμπεριφορά. Τα άτομα τα εργατικά ,τα μελετηρά ,τα μορφωμένα, από οικογένειες που τα μαθαίνουν να είναι χρήσιμα στην κοινωνία και να διοχετεύουν τη δραστηριότητά τους σε υψηλά ιδανικά, πάντα ήθελαν να αναγράφεται η διαγωγή τους.

Τα ίδια τα παιδιά που αγωνίζονται θέλουν αυτή την επιβράβευση. Τη ζητούν. Πολλοί ρωτούν . Τα άλλα τα παιδιά πρέπει να καταδικάζονται; Όχι απλά να τη βλέπουν οι γονείς, ώστε να αφυπνίζονται να τα θεραπεύουν και να διορθώνουν την κατάσταση. Να μην επαναπαύονται για το καλό της κοινωνίας και να μη λένε ότι είναι περήφανοι.

Επί πλέον αν συνεχίσουν με ένα Πανεπιστήμιο η με μια δουλειά να ξέρει η επομένη κατάστασή τους ότι έχουν θεραπευτεί και δε θα δημιουργεί προβλήματα το συγκεκριμένο άτομο.

Μπράβο στο Υπουργείο που δεν έκανε ψηφοθηρία.

Για την αλλαγή στα νηπιαγωγεία με την εισαγωγή νέων θεματικών ενοτήτων όπως η Φυσική Αγωγή, Ρομποτική, Αγγλικά και τις άλλες ενότητες. Όλα αυτά θα γίνουν σε συνάρτηση με την αναπτυξιακή ηλικία του παιδιού, αφού υπάρχουν ειδικοί παιδαγωγοί .Πολλά παιδιά που δεν ανταποκρίνονται πλήρως τη συγκεκριμένη χρονιά, πηγαίνουν στην ένταξη, απλά ακούν και βλέπουν τι υπάρχει. Δεν τα πιέζει κάποιος να μάθουν όλα αυτά από το νηπιαγωγείο. Διευρύνουν του ορίζοντες του παιδιού και όποιο παιδί έχει κλίση μαθαίνει την ενότητα. Έτσι θα είναι πιο χρήσιμοι και οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής ( Εκπαίδευσης κανονικά) που προσπαθούσαν να πείσουν τα παιδιά να πάνε στην ένταξη για να μη χάσουν τον μισθό τους. Αν δεν πήγαινε κανένα, θα έπρεπε να απολυθούν. Τώρα θα έχουν λόγο ύπαρξης… Θα ταξινομούν τα παιδιά για νέες θεματικές. Πρέπει να το εκτιμήσουν οι γονείς γιατί μέχρι τώρα, αυτά, τα μάθαιναν μόνο στα ιδιωτικά

Πολύ σωστά δίνει το σημερινό υπουργείο ερεθίσματα στο παιδί ν αμιλλάται , γιατί σύμφωνα με τους αρχαίους φιλοσόφους μας , η μη (ευγενής) άμιλλα είναι ανηθικότητα. Ο ΣΥΡΙΖΑ το είχε κάνει για λόγους ψηφοθηρίας. Για την κοινωνία και για τη φύση, είναι βλαβερή η ισοπέδωση. Όταν σε μια βεράντα υπάρχει βασιλικός και κάκτος, δεν τους ρίχνουμε την ίδια ποσότητα νερού. Θα καταστραφούν και τα δυο φυτά αν το κάνουμε .

Οι μετεξεταστέοι που ξαναγίνονται οι εξετάσεις τους (προφορικά και γραπτά) για τον Σεπτέμβρη, είναι συνειδησιακά πολύ καλύτερα για τον μαθητή/τρια/

Ο ΣΥΡΙΖΑ το είχε αλλάξει να γράφουν στο τέλος Ιουνίου. Τα παιδιά κάπως το περνούσαν το μάθημα, αλλά ποτέ δεν συνειδητοποίησαν με αυτόν τον τρόπο, ότι κατά τη διάρκεια του έτους δεν εκτέλεσαν τις υποχρεώσεις τους. Μέσα στο καλοκαίρι σε επαφή με το μάθημα και με τις σκέψεις τους , το συνειδητοποιούν.

Μερικοί εκπαιδευτικοί συγκρίνουν την Ελλάδα με άλλες χώρες που έχουν τέλειο εκπαιδευτικό σύστημα (λένε) και ότι κάνουν αυτό και κάνουν εκείνο. Οι συγκρίσεις γίνονται πάντα μεταξύ ομοίων καταστάσεων. Δε συγκρίνονται οι χώρες με άλλο κλίμα με διαφορετικά οικονομικά, που πράγματι έδωσαν βάρος στην εκπαίδευση (όχι παιδεία) Από τις εξαρτήσεις που έχουν όταν τους μαζεύουν, ως ενήλικες, το πρωί από τα πάρκα, καταλαβαίνουμε ότι δεν έχουν παιδεία με την κλασσική έννοια, γιατί θα είχαν και πνευματικότητα και όχι εξαρτήσεις.

Τα ΕΠΑΛ πρέπει να αναβαθμιστούν πρώτα από τους καθηγητές. Όταν επί Σαμαρά απολύθηκαν τα άτομα που ελέγοντο καθηγητές, απόφοιτοι Γυμνασίου και Δημοτικού, επαναστάτησε η Ελλάδα και ο ΣΥΡΙΖΑ τους έταξε ότι θα τους πάρει και τους πήρε, (κομμώτριες , σκυροδέματος κλπ.) τη στιγμή που οι επιστήμονες οι δικοί μας έφευγαν στο εξωτερικό

Τα Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία πρέπει να αυξηθούν και να εισέρχονται τα παιδιά με εξετάσεις σ αυτά, όπως ήταν πριν από το 81. Έτσι καταλαβαίνει το παιδί την κλίση του και γίνεται ένας πετυχημένος χειρώνακτας. Δεν πάει κάπου για τους γονείς και το ίδιο να αισθάνεται άσχημα.

Δίνει εξετάσεις , δεν περνά, πάει κάπου αλλού. Όλοι οι άνθρωποι έχουν την αξία. τους και το ενδιαφέρον τους.

Την τράπεζα θεμάτων πρέπει να την ιχνηλατήσει πολύ η ΝΔ, ώστε να έχει αντίκρισμα για τους μαθητές και να δηλώνει τη μαθησιακή τους αξία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.