Δε σου φταίει η Δημοκρατία! Είναι ο εαυτός σου ανώριμε ενήλικα! (Διαδραστικό)
Γράφει η Ελένη Παπουτσή, Εκπαιδευτικός – Πολιτισμολόγος (Ευρωπαϊκού Πολιτισμού)
Εσείς που κατηγορείτε τη Δημοκρατία, (σήμερα τη μέρα της), είστε εσείς που φάγατε με χρυσά κουταλιά από μισθούς του κράτους και τεράστιες συντάξεις, και νομίζατε ότι αξίζατε κάτι για την κοινωνία; Έχετε μπερδέψει την κοινωνία με την οικογένεια σας που σίγουρα αξίζετε για τη δεύτερη; Έχετε καταλάβει ότι είστε διαταραγμένοι και αχάριστοι, που μέχρι το 10 τρώγατε δανεικά με χρυσά κουτάλια , λόγω της Δημοκρατίας; Δε λέτε ένα ευχαριστώ στην Ευρώπη που σας τα χάρισε; Σας δίνουν δώρο και βρίζετε;
Έχετε καταλάβει ότι εμείς που δοΜας λέτε ότι χρωστάτε στα παιδιά σας! υλεύουμε σαν είλωτες και τώρα σας πληρώνουμε, δε θα πάρουμε τίποτα μπροστά σ αυτά που πήρατε εσείς;
Τα παιδιά σας μα αυτά που άδικα παίρνατε, καλά τα πέρασαν με τις χρυσές διακοπούλες τους, τα ταξιδάκια ,και τα ακριβά σχολεία με χρήματα χαρίσματα απτην Ευρωπη! (ή δραχμή η ευρώ η αχαλούμπα- γαρδούμπα λέγεται το νόμισμα, δανεισμένο και χαρισμένο ήταν αχάριστοι)!
Εμάς τις επόμενες γενιές που δε θα πάρουμε σύνταξη, και τώρα σας πληρώνουμε, τι έχετε να πείτε ω αγνώμονες;
Εσείς που φέρατε την καταστροφή των συριζανελ, ενώ θα είχαμε βγει τώρα, τι λέτε ισοπεδωτές; Με την προηγούμενη φιλελεύθερη νοοτροπία με ιδιωτικά πανεπιστήμια κλπ θα είχαμε βγει! Αφού μέσα σας φιλελεύθεροι είσαστε. Θέλετε και ζηλεύετε τα ακριβά αυτοκίνητα, τα αγοράζετε, και κάνετε και ακριβά ταξίδια ,φιγούρες κλπ. (όπως ο Τσίπρας που ό,τι έκανε, το κάνει από ζήλεια και μίσος, μέχρι να τα απολαύσει) Γιατί υποκρίνεστε δυσαρμονικοί; Δε ξέρετε ότι αυτό φέρνει αρρώστιες; Προτιμάτε τα παιδιά σας να φεύγουν στην Ευρώπη βέβαια,(που μισείτε) αλλά να μην έρθουν ιδιωτικά εδώ; Πρόκες στο κρανίο θα μου πείτε!
Όλοι εσείς που κλαίγεστε γιατί τα παιδιά σας δεν έχουν δουλειά, θα δεχόσασταν να κοπεί η σύνταξή σας στο μισό και να βρουν τα παιδιά σας δουλειά, (αφού για όλους δεν υπάρχει πίτα), η θέλετε μέσα στον εγωισμό σας και την ανασφάλειά σας, να έρχονται σε εσάς να τους δίνετε; Τον εαυτό μας πρώτα φτιάχνουμε αν επιδιώκουμε το καλό της κοινωνίας, σπείροντας το θετικό στο μυαλό των παιδιών, και δεν υποστηρίζουμε χούντες και τρομοκράτες, γιατί βλάπτουμε όσο δεν φαντάζεστε τα παιδιά με τους ασθενείς σπόρους που ρίχνουμε! Αυτή είναι η διάφορα μας με τους Μαρξιστές. Αυτοί πιστεύουν ότι το κράτος διαμορφώνει τη συνείδησή μας, εμείς οι φιλελεύθεροι, που το λεμε (όχι σαν του κρυφούς, άλλα να λένε και άλλα να κάνουν ), πιστεύουμε ότι το κύτταρο της κοινωνίας, είναι το άτομο με το πνεύμα του και τη ψυχή του, και η μονάδα διαπλάθει τις κοινωνίες
<<Ένδον σκάπτε, ένδον η πηγή του αγαθού και αεί αναβλύειν δυναμένη, εάν αεί σκάπτεις. μτφρ: σκάβε μέσα σου· μέσα σου είναι η πηγή του καλού και θα αναβλύζει πάντα αν πάντα την αναζητείς Marcus Aurelius, 121-180 μ.Χ. , Ρωμαίος Αυτοκράτωρ>>
#ψυχανάλυση – αρμονία, για καλύτερες μέρες ! #
Ο Πλάτων έχει απαντήσει για το κάτα πόσο φταίει το πολίτευμα, ακόμη και ο Αριστοτέλης. Εξήγησα στο άρθρο μου τους λόγους για τους οποίους δεν μπορούμε να εμπιστευόμαστε τις μάζες, ειδικά αν σκεφτούμε την ατομικίστικη-ιδιοτέλεια που φέρει ο φιλελευθερισμός και γενικότερα τα άτομα-χυλός. Αυτή η καραμέλα περί χρημάτων που φαγώθηκαν επί τόσα χρόνια από τον λαό επαληθεύει και πάλι αυτόν τον ατομικίστικο συλλογικό τρόπο με την οποία σκέπτονται οι φιλελεύθεροι. Το εκλογικό σώμα δεν έχει συνολικά ή έστω σε πλειοψηφία την ικανότητα να κρίνει το πως μπορεί να κυβερνηθεί η χώρα- το τί πολιτική πρέπει να ασκηθεί, αλλά και να την διέθετε, δεν μπορεί ανα πάσα στιγμή να δεί το που βαδίζουμε (είναι λοιπόν πρακτικώς ακατόρθωτο). Γι’ αυτό άλλωστε υπάρχει και η δυνατότητα, υποτίθεται, ανάδειξης κυβέρνησης, για να εξουσιάσει κάποιος ο οποίος θα μας οδηγήσει στην σωστή κατεύθυνση. Αν δεν είναι ικανός να το κάνει και καταλήγει σε ψέμματα, και τότε συγνώμη εκ της ηθικής του τρώσης ναι μεν δεν έχει κάποια νομική ευθύνη, αλλά αυτό δεν σημαίνει, ότι δεν ευθύνεται γενικώς (αν και κάποτε στην Ελλάδα πρέπει να ποινικοποιηθεί το ψέμμα). Το κατα πόσο η Ελλάδα χρείαζεται ιδιωτικά πανεπιστήμια για να σωθεί είναι αλλού παππά Ευαγγέλιο, χώρες σαν την Πολωνία δεν έχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια και η Ουγγαρία έχει μόνο για “περίεργες” σχολές, αλλά παρόλα αυτά ακμάζουν. Το ο,τι “ζηλεύουμε” τα ακριβά αυτοκίνητα,ταξιδια κλπ της Ευρώπης επαληθεύει έναν υλιστικό και όχι ιδεαλιστικό προορισμό που θέλουμε να χαράξουμε άτομα σαν και εμένα στις μελλοντικές γενεές. Φυσικά και δεν θέλουμε να απολαύσουμε ως μια απλή χώρα-καταναλωτής που ήμασταν (δυστυχώς) τόσα χρόνια αλλά να δημιουργήσουμε και να διαδώσουμε τις ανώτερες ικανότητες μας ως έθνος στον υπόλοιπο κόσμο, να ξαναφέρουμε τον Ελληνισμό στις δόξες του. Το να περιμένουμε να φτιαχτεί ο καθένας απο εμάς (ειδικά με τον υλιστικό και ιδιοτελή τρόπο με τον οποίο προτείνετε) είναι σχεδόν αδύνατο και εξαιρετικά χρονοβόρο. Και η διαφόρα μεταξύ φιλελευθέρων και μαρξιστών, όπως επισήμανα, είναι το ίδιο το κράτος, γιατί το κράτος είναι η πρακτική απόδοση της ίδιας της σύστασης του ανθρώπου ως “φύσει πολιτικό ζώον.” Δηλαδή, η δυνατότητα του να βρίσκεται και να συνεργάζεται με άλλους ανθρώπους. Το γεγονός, ότι από διαφορετικές σκοπιές ο φιλελευθερισμός και ο μαρξισμός το απορρίπτουν ως “καταπιεστή” είναι που διαχωρίζει τους εθνικιστές απο αυτούς.
Και μιας και μας αρέσουν τα ρητά απάντηση προς το πολυφορεμένο σόφισμα περι κυττάρου και συνόλου, ο Αριστοτέλης είχε πει μιλώντας για την σημασία της έννοιας της πόλης, ότι το σύνολο είναι σημαντικότερο από το τμήμα! Γι’ αυτό και από ένα σώμα (πόλη), εάν αφαιρέσεις το χέρι (ιδιώτη), το υπόλοιπο σώμα θα εξακολουθεί να λειτουργεί, ενώ το χέρι θα σαπίσει και θα γίνει άχρηστο. Στην πράξη αυτό το έδειξε και ο Μέγας Αλέξανδρος, όταν δια της βίαιης επιβολής (ήτοι καίγοντας την Θήβα,Αθήνα,Σπάρτη και όλες τις υπόλιπες πόλεις κράτη που ήθελαν να εναντιωθούν στήν θέληση του) ένωσε όλους τους Έλληνες και έπειτα ηγεμόνευσε στον όλον γνωστό τότε κόσμο!