Ζητώντας τα ρέστα
Γράφει ο Άγγελος Αγγελίδης
Ως πρόεδρος του ΤΕΕ, ο Χρήστος Σπίρτζης μοίραζε… λουλούδια σε στελέχη των ΜΑΤ, κατά τη διάρκεια αντιμνημονιακών κινητοποιήσεων.
Ως πρόεδρος του ΤΕΕ, ο Χρήστος Σπίρτζης μοίραζε… λουλούδια σε στελέχη των ΜΑΤ, κατά τη διάρκεια αντιμνημονιακών κινητοποιήσεων. Αργότερα, απαρνήθηκε το ΠΑΣΟΚ και «βρήκε το άλλο του μισό» στον ΣΥΡΙΖΑ, χαράσσοντας νέα πολιτική καριέρα. Εγινε υπουργός Υποδομών και Μεταφορών στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝ.ΕΛ. και μία από τις βασικές προτεραιότητές του ήταν ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Αφού πρώτα τον «στραγγάλισε» οικονομικά, στη συνέχεια τον κρατικοποίησε και στην ουσία τον διέλυσε. Παρ’ όλα αυτά, εξακολουθεί να… πανηγυρίζει για το επίτευγμά του, επικρίνοντας τη σημερινή κυβέρνηση! Η πολιτική στάση του Χρήστου Σπίρτζη ταυτίζεται με όσα έχει πει ο Αγγλος φιλόσοφος Φραγκίσκος Βάκων: «Να επαινείς με θράσος τον εαυτό σου. Ολο και κάτι θα μείνει»!
Πριν από λίγες μέρες, έστειλε δελτίο Τύπου, όπου (πέρα από τα ορθογραφικά λάθη) σε 849 λέξεις προσπαθούσε να πείσει για την ορθότητα των επιλογών του στο θέμα του ΟΑΣΘ, ισχυριζόμενος ότι συκοφαντήθηκε, στοχοποιήθηκε και λοιδορήθηκε από τη Ν.Δ.!!! Εκτός από τις εσκεμμένες παρερμηνείες, το κείμενο αποκαλύπτει ποιος είναι πλέον ο πραγματικός στόχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, καθώς το επίθετο «Μητσοτάκης» εμφανίζεται έντεκα φορές!
Σε ό,τι αφορά την ουσία της υπόθεσης, ο κ. Σπίρτζης αισθάνθηκε την ανάγκη να παρέμβει δημόσια με αφορμή τη δημοσιοποίηση της έκθεσης της Grant Thornton, η οποία είχε παραγγελθεί επί υπουργίας του και παραδόθηκε πριν από 2,5 χρόνια στην κυβέρνηση. Χωρίς στοιχεία και πετώντας «λάσπη», ο πρώην υπουργός κάνει πάλι λόγο για «προστασία ημετέρων της Ν.Δ.», θεωρεί ότι ο ΟΑΣΘ… αποϊδιωτικοποιήθηκε (πρωτοεμφανιζόμενος όρος που χρησιμοποιήθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ) και όχι κρατικοποιήθηκε (όπως είναι το σωστό), ισχυρίζεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε «ολιστικό σχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης», υποστήριξε ότι το μετρό θα ήταν έτοιμο το 2020 εκτός φυσικά από το σταθμό της «Βενιζέλου» (άρα δεν θα ήταν έτοιμο) και ούτε λίγο ούτε πολύ εκτιμά ότι «η Θεσσαλονίκη θα είχε μείνει χωρίς αστικές συγκοινωνίες» αν δεν κρατικοποιούνταν.
Και επειδή ο κ. Σπίρτζης μπορεί να ισχυρίζεται ό,τι θέλει στην υπόλοιπη Ελλάδα, ως Θεσσαλονικιός θέλω να τον ενημερώσω ότι με τον οικονομικό στραγγαλισμό και την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ κατάφερε να αφήσει μία πόλη ενός εκατομμυρίου χωρίς αστική συγκοινωνία. Και αυτό είναι κάτι που δεν ξεχνάνε οι Θεσσαλονικείς, οι οποίοι έψαχναν με το… τουφέκι αστικό λεωφορείο. Από το 2017 έως το 2020, οπότε η Ν.Δ. ομαλοποίησε με έκτακτες παρεμβάσεις την κατάσταση, όλη η πόλη δεινοπάθησε από τα τερτίπια και τις εμμονές του ΣΥΡΙΖΑ. Το αν ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ «ζητούσε πρόσθετα εκατοντάδες εκατομμύρια χρήματα παράνομα από το Ελληνικό Δημόσιο» αρμόδια είναι η ελληνική Δικαιοσύνη και καλό θα ήταν ο πρώην υπουργός να ενημέρωνε τα ΜΜΕ πόσες δικαστικές προσφυγές είχε κερδίσει ο ΟΑΣΘ και πόσες το Ελληνικό Δημόσιο για το οποίο τόσο κόπτεται…
«Οποιος ξεχνά τα δικά του σφάλματα αποθρασύνεται», έλεγε ο Δημόκριτος…