Dark Facebook Posts: Τι είναι και πότε πάμε στη… σκοτεινή πλευρά!

Dark facebook posts ή αλλιώς unpublished posts στο timeline της εταιρίας. Τι είναι πάλι αυτό; Πως μπορεί ένα μη δημοσιευμένο post να βοηθήσει στη στρατηγική marketing ενός brand;

Τι είναι τα dark posts; 

Βάσει της Google είναι: UNPUBLISHED POST IS A STATUS UPDATE, LINK SHARE, VIDEO OR PHOTO THAT WAS NEVER MEANT TO BE SHARED AS AN ORGANIC POST. STAYING TRUE TO ITS NAME, IT’S NEVER PUBLISHED BUT IS ONLY SURFACED AS AN AD.

Τα dark posts είναι το μυστικό όπλο του κάθε marketer στην προσπάθειά του να στοχεύσει με ακρίβεια. Πρόκειται για αόρατα posts που επιτρέπουν τη στόχευση σε συγκεκριμένα κοινά χωρίς να εμφανίζονται στο timeline της εταιρίας. Ας το εξηγήσουμε καλύτερα.

Έχουμε για παράδειγμα μία τουριστική εταιρία, ένα ξενοδοχείο. Ποστάρουμε καθημερινά στο facebook τα νέα του ξενοδοχείου, νέες υπηρεσίες, δωμάτια, κλπ. Θέλουμε όμως να γράψουμε ότι το ξενοδοχείο μας προσφέρει διακριτικότητα και ιδιωτικότητα για επαγγελματίες ταξιδιώτες (business travelers) για τα κρυφά ραντεβού τους. Επειδή τέτοιο post θα ξεκινούσε θύελλα αρνητικών σχολίων αλλά έχουμε διακρίνει ένα κοινό που το αναζητά, θα πάμε στη σκοτεινή πλευρά.

Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε μια δημοσίευση για μη δημοσιευμένη Σελίδα;

Παρακάτω είναι οι οδηγίες που διαβάσαμε από το Facebook business.

Μια μη δημοσιευμένη δημοσίευση Σελίδας είναι μια δημοσίευση Σελίδας που εμφανίζεται στις Ενημερώσεις, αλλά όχι στη Σελίδα σας. Οι μη δημοσιευμένες δημοσιεύσεις Σελίδας χρησιμοποιούνται συχνά για τη δημιουργία διαφημίσεων στις Ενημερώσεις που δεν θα εμφανίζονται στη Σελίδα σας.

Για να δημιουργήσετε μια μη δημοσιευμένη δημοσίευση Σελίδας:

  1. Πηγαίνετε στο Power Editor.
  2. Πατήστε στο πάνω μέρος της σελίδας και επιλέξτε Δημοσιεύσεις Σελίδας από το μενού.
  3. Πατήστε το αναπτυσσόμενο μενού Σελίδες αριστερά και επιλέξτε τη Σελίδα για την οποία θέλετε να δημιουργήσετε μια μη δημοσιευμένη δημοσίευση.
  4. Πατήστε το μπλε κουμπί Δημιουργία δημοσίευσης.
  5. Επιλέξτε τον τύπο της δημοσίευσης που θέλετε να δημιουργήσετε και συμπληρώστε τις πληροφορίες που θα περιλαμβάνει.

  6. Επιλέξτε Αυτή η δημοσίευση θα χρησιμοποιείται μόνο ως διαφήμιση αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τη δημοσίευση μόνο ως διαφήμιση ή επιλέξτε Αυτή η δημοσίευση θα αναρτηθεί στη Σελίδα αν θέλετε η δημοσίευση να εμφανιστεί στη Σελίδα σας.
  7. Πατήστε Δημιουργία δημοσίευσης. Ωστόσο, η δημοσίευση δεν εμφανίζεται ακόμα. Η δημοσίευση αποθηκεύεται στη λίστα των δημοσιεύσεών σας. Αν αναρτήσετε τη δημοσίευση στη Σελίδα σας, θα έχετε την επιλογή να εμφανίσετε τη δημοσίευση μόνο σε συγκεκριμένες γλώσσες και τοποθεσίες.
  8. Όταν είστε έτοιμοι να τη χρησιμοποιήσετε, επιλέξτε το κουτάκι δίπλα στη δημοσίευση και διαλέξτε μία από τις επιλογές από το αναπτυσσόμενο μενού Ενέργειες.

Πηγή: Facebook business

Τι κρατάμε

Τα Dark posts είναι βασική παράμετρος της στρατηγικής μας στα social media. Μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε ακόμα και σαν ευκαιρία να δοκιμάσουμε αναρτήσεις νέων προϊόντων ή υπηρεσιών για να ελέγξουμε αντιδράσεις, προτού κάνουμε επίσημες αναρτήσεις. Εσείς το σκέφτεστε αν θα πάτε dark;

ΠΗΓΗ:  SOCIALIZERS

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.