Το νέο πρόστυχο πολιτικό μάρκετινγκ που βιώνουμε (Δούρειο και όχι μόνο)
Γράφει η Ελένη Παπουτσή, Εκπαιδευτικός – Πολιτισμολόγος Ευρωπαϊκού Πολιτισμού
Απτό 15 που ανέλαβαν οι βλαβερές για τη χώρα συνομοταξίες ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, βλέπουμε ότι οι σύμβουλοι επικοινωνίας τους οποίους εμείς πληρώνουμε, συμβουλεύουν τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ να λένε πάντα τα αντίθετα από ό,τι κάνουν και να περνούν απτήν άμυνα στην επίθεση με θράσος και αναίδεια.
Δείχνουν έτσι ότι δεν φοβούνται, οτιδήποτε και να έχουν διαπράξει ,μέχρι και εγκλήματα. Η πραγματικότητα φυσικά είναι άλλη. Έχουν εκτός από φόβο και φοβίες όπως όλα τα εξαρτημένα άτομα, για να μη χάσουν την εξάρτησή τους που είναι η εξουσία ,λεηλασίες κλπ
Πάντα προβλέψιμοι μιλούν για τα 40 χρόνια, σαν ν απευθύνονται σε ίδρυμα καθυστερημένων, τη στιγμή που όλους αυτούς που κυβερνούσαν, σάπιο ΠΑΣΟΚ κλπ, τους έχουν μαζέψει στο κόμμα τους, ως παλιό και διεφθαρμένο κόμμα που είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Έχουν ακόμα και τον Καμένο και τώρα την Παπακώστα οι οποίοι επίσης κυβερνούσαν παλαιότερα, άρα τώρα βρίζουν και την οικογένειά τους. Στέρεψαν τα επιχειρήματα, αλλά τόσο χαμηλή νοημοσύνη δεν την περιμένεις.
Νομίζουν ότι ο κόσμος έχει ξεχάσει επίσης, ότι αν πήγαινε να μπει κάποια τάξη στη χώρα π.χ. να κλείσει η ΕΡΤ, παρά το πολιτικό κόστος, αυτοί έκαιγαν και έλεγαν ότι ψυχανωμαλία μπορεί να συλλάβει ανθρώπινος νους. Άρα αυτοί κυβερνούσαν και τα προηγούμενα χρόνια, σαν αντίδραση στη νοικοκυροσύνη του κράτους.
Σε αυτή τη βάση βλέπουμε τις αναρτήσεις της Δούρου η οποία βάζει κόλλυβα, βάζει σκελετούς και την προκαλούμε να βάλει νεκροταφεία και καμένους νεκρούς, καθώς και νεκρούς απτις πλημμύρες που αυτή προκάλεσε. Τολμά;
Κάτι παρόμοιο μ αυτό, έκανε ο Λαφαζάνης που έβαζε σαν διαφήμιση ότι πάει στο νομισματοκοπείο για να το διακωμωδήσει, ενώ πράγματι επεδίωκε να κόψει δραχμές.
Κάτι πετυχαίνουν μ αυτό τον τρόπο . Όχι σε εμάς. Στους δικούς τους. Εμάς ξέρουν ότι μας έχουν απέναντι μαχητικά. Στα άτομα όμως τα δικά τους που αμφιταλαντεύονται να φύγουν και είναι θλιμμένα με τη συμπεριφορά του πνευματικού αυτού υπόκοσμου , πετυχαίουν κάπως ν απομυθοποιήσουν τη λύπη μ αυτόν τον τρόπο.
Δηλαδή έκαψα ένα άτομο, σου βάζω τον σκελετό να δεις ότι δεν είναι τίποτα κακό. Να μάθεις να ζεις μ αυτό, που είναι φυσιολογικό. Παράλληλα σου λένε μ αυτές τις ιερόσυλες κινήσεις, δεν κρύβομαι, είμαι υπεράνω, είναι μέσα στη ζωή. Έτσι μερικοί ηλίθιοι ψηφοφόροι τους , πράγματι δεν λυπούνται πλέον. Κατά κάποιον τρόπο το δέχονται ότι δεν είναι τίποτα. Εξοικειώνονται.
Είναι ένας τρόπος πρόστυχου πολιτικού μάρκετινγκ.
Θα μπορούσαμε βέβαια ν απαντήσουμε και εμείς με τον ίδιο τρόπο -όπως τη φωτό της Δούρου π.χ. που βάζει φωτιά και μετά γελάει με τα πτώματα, η για τις πλημμύρες που χαίρεται με τα πτώματα απ αυτές-. Μας είναι πολύ εύκολα όλα αυτά, έχουμε πολλές ιδέες αλλά δεν έχουμε μέσα μας ανηθικότητα . Μόνο μεγάλη θλίψη. Όσα άτομα έχουν ήθος, αγωγή, πνευματικότητα, αξίες, έχουν μεγαλώσει σε οικογένειες και όχι σε καταλήψεις , το θεωρούν ιεροσυλία.
Για αυτό προτιμάμε ν αναλύσουμε ότι η ιεροσυλία τους αυτή λέγεται πολιτικό μάρκετινγκ , το οποίο επιτυγχάνει παράλληλα και αποπροσανατολισμό απτά σοβαρά . Τη Μακεδονία δώρο του Τσίπρα σαν να είναι του πατέρα του, τη ΔΕΘ, κ.α.
Η καλύτερη ασπίδα προστασίας σε όλα αυτά, είναι να λέμε μέσα μας οι καημένοι, τόση εξάρτηση, ούτε οι ναρκομανείς δεν έχουν. Δε τους θέλει ο κόσμος και εκεί το ναρκωτικό τους αυτοί. Αν το χάσουν θα πεθάνουν. Είναι μόνο για λύπηση τ άτομα που κάνουν ιεροσυλία για την εξάρτηση τους. Αντλούμε δύναμη να τους εξαϋλώσουμε πολιτικά. Είναι ψυχοφθόροι, βλαβεροί, απεχθείς.