Τα κίνητρα των καταλήψεων

Γράφει η Ελένη Παπουτσή, Εκπαιδευτικός – Πολιτισμολόγος Ευρωπαϊκού Πολιτισμού

Συνήθως τις αρχίζουν όχι καλοί μαθητές, αρχηγοί που προσπαθούν μέσω αυτών να ανεβάσουν την αυτοεκτίμηση τους. Πολλές φορές είναι γραμμένοι σε κάποια αριστερή νεολαία και παίρνουν γραμμή, αλλά δεν το λένε στους άλλους μαθητές. Μέσα τους μπορεί να προσδοκούν να γίνουν πρωθυπουργοί όπως ο αγράμματος φτηνο-θεατρίνος Τσίπρας.

Τα παιδιά που θέλουν εμπειρίες ,πηγαίνουν στις καταλήψεις, γιατί νομίζουν ότι κάνουν κατόρθωμα κα αξίζουν. Οι καλοί μαθητές όμως με φροντιστήρια και ιδιαίτερα μελετούν. Την ίδια στιγμή τα ιδιωτικά σχολεία κάνουν μάθημα κανονικά .

Το υπουργείο πρέπει να στέλνει e-mails στους γονείς με ερωτηματολόγιο το οποίο πρέπει να απαντούν μαζί με τα παιδιά. Είναι ένας καλός τρόπος να επικοινωνήσουν γονείς και παιδιά και να τα κάνει να σκεφτούν πράγματα που δεν είχαν σκεφτεί.

Οι αντιδήμαρχοι που πηγαίνουν στους χώρους των καταλήψεων να συζητούν ήρεμα και να τους λένε ότι πρέπει να βρίσκουν άλλα ενδιαφέροντα προς εκτόνωση και να μάθουν να προσαρμόζονται στις καταστάσεις, γιατί καμία κατάσταση δεν είναι τέλεια.

Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει ψήφους και προσπαθεί κυρίως μέσω αυτής της οδού, αλλά δεν το έχουν καταλάβει όλα τα παιδιά. Οι καθηγητές όσο και να μη τους συμφέρει γιατί πληρώνονται και κάθονται, πρέπει να συζητούν με τα παιδιά για τα αρνητικά των καταλήψεων

Έτσι μόνο θα δουν τα παιδιά ότι τα χρησιμοποιούν και οι καταλήψεις θα τελειώσουν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.