Περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών: Ο ΣΥΡΙΖΑ μισεί την αριστεία

Γράφει η Ελένη Παπουτσή, Εκπαιδευτικός – Πολιτισμολόγος Ευρωπαϊκού Πολιτισμού

Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, απαντήστε μας. Η μείωση της βαθμοθηρίας δεν πρέπει να συγκεραστεί με άλλες μεθόδους; Δε σας συμφέρει ο συγκερασμός;

Διαβάζουμε ότι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συζητάει τώρα εκτός της περιγραφικής αξιολόγησης των μαθητών («σχεδόν καλός», «καλός», «πολύ καλός», «άριστος») και αλφαβητική αξιολόγηση: Δηλαδή Α, Β, Γ που έως σήμερα γνωρίζαμε κυρίως από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού.

Φυσικά οι κυβερνώντες θα βρουν πολλά επιχειρήματα υπέρ αυτής της αλλαγής. Οι πιο χαμηλής επίδοσης μαθητές επίσης μέσα στην άγνοια τους θα ενθουσιαστούν γιατί θα σκεφτούν. Γιατί να ανησυχούν οι γονείς μου που θα βλέπουν το 8 και το 9 στο Γυμνάσιο; Σώθηκα. Οι μαθητές αυτοί θα γίνουν πολλοί χειρότεροι, χωρίς εσωτερικά κίνητρα που ούτως η άλλως δεν είχαν από γονίδια και από περιβάλλον και το εξωτερικό τους μοναδικό κίνητρο ήταν οι βαθμοί.

Το κράτος ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ σκόπιμα και υποβολιμαία θα περιμένει απ αυτή την κατηγορία πολιτών που είναι συνειδησιακά κατά του <<χαλεπά τα αγαθά> πολλά οφέλη ,για αυτό κάνει αυτές τις αλλαγές και όχι για την ανύψωση της κοινωνίας.

Οι μαθητές πάνω από 16 θα απογοητευτούν, γιατί προσπαθούσαν να πάρουν και το αριστείο, παράλληλα με τη μάθηση καθ αυτή. Επίσης και σε αυτούς τους μαθητές το κράτος ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δε θα δώσει εσωτερικά κίνητρα για μάθηση. Οι γονείς συνήθως αυτών των μαθητών μεριμνούν διαφορετικά, δίνουν πολλά κίνητρα στα παιδιά τους, δε λένε <είναι στο παιδί>, αλλά το σμιλεύουν με μεγάλη κόπωση καθημερινά. Άρα θα προσπαθήσουν να δώσουν εσωτερικά κίνητρα στα παιδιά τους αγνοώντας το κράτος ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.

Όλες όμως αυτές οι αλλαγές έχουν προεκτάσεις στη βαθύτερη ψυχολογία όλων των παιδιών και στην προσαρμογή τους στην κοινωνία. Δε θα έχουν συνειδητοποιήσει τα παιδιά τη μοναδικότητα του ατόμου στην κοινωνία, και δε θα έχουν ενστερνιστεί τη λέξη άμιλλα. Φυσικά τις ισοπεδωτικές κυβερνήσεις τις συμφέρει για να έχουν κ-οπαδούς.(Κοπάδια)

Με αυτές τις νοοτροπίες του σωρού οι νέοι αδύναμοι θα πηγαίνουν στο κόμμα για να τους διορίσει. Αν βρεθούν εκτός κόμματος η άνεργοι , η έλλειψη προσαρμογής τους στη ζωή θα είναι ολέθρια. Ακόμα και σε καφετέριες να δουλέψουν δε θα ξέρουν ότι υπάρχει συναγωνισμός και ότι πρέπει να παράγουν. Αν ανοίξουν κάτι δικό τους, δε θα ξέρουν τι θα πει ανταγωνισμός οπότε θα αποτυγχάνουν. Αυτή η κυβέρνηση με αυτές τις ύπουλες μεθόδους, προετοιμάζει τα παιδιά μόνο για διορισμό η για κάνναβη.

Το Υπουργείο το ξέρει πολύ καλά και δεν περιμένει από εμάς να του πούμε ,ότι η μείωση της βαθμοθηρίας που επιδιώκει πρέπει οπωσδήποτε να συγκεραστεί με επιμελημένα και βαθυστόχαστα τεστ προσομοίωσης επάνω σε καινοτόμες ατραπούς, για να ωθούνται τα παιδιά συνειδητά προς την αξία της γνώσης, της μάθησης, της εργασίας , της εργατικότητας, της παραγωγικότητας, της επίγνωσης και της ατομικότητας μέσα στη συλλογικότητα της κοινωνίας, τα οποία εμείς ως γονείς και ως ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί εφαρμόζουμε σε όλα τα παιδιά και ειδικά σε αυτά με τις μαθησιακές δυσκολίες, φυσικά δικής μας επινόησης. Γιατί λοιπόν δεν κάνει τον συγκερασμό αυτό αφού επιδιώκει μείωση της βαθμοθηρίας, υποτίθεται για να μην αγχώνονται τα παιδιά και οι γονείς;

Γιατί εξηγήσαμε, ότι δεν τη συμφέρει αξιακά και ψηφοθηρικά και στοχεύει μόνο στο συμφέρον της, ακόμα και αν βλάπτεται το κοινωνικό σύνολο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.