Όταν τα «σχέδια» καθορίζουν τα «σχέδια» για το μέλλον των νέων

Τόλμησα να αποχτήσω έξι παιδιά, στην Ελλάδα του σήμερα, που την τελευταία 7ετία τα πέντε από αυτά έδωσαν πανελλήνιες με πέντε διαφορετικά συστήματα.

Με την επιμέλεια τους, την στήριξη των καθηγητών και της οικογένειας τους τα 4 είναι σήμερα φοιτητές με διακρίσεις και αριστεία.

Το μικρότερο από αυτά έκανε «σχέδια» για το μέλλον της με επιστήμη που για να την κατακτήσει έπρεπε να διαγωνιστεί και στο σχέδιο.

Μάθημα που δεν διδάσκεται στο σχολείο και έπρεπε να μπορέσουμε να καλύψουμε σαν οικογένεια το κόστος της εκμάθησής του.

Κοινωνικά φροντιστήρια λόγω πανδημίας δεν λειτουργούσαν, η Β’ λυκείου λειψή στην ολοκλήρωση της ύλης και η Γ’ Λυκείου δεν λειτούργησε δια ζώσης ούτε ένα τρίμηνο συνολικά.

Τηλεκπαίδευση ταυτόχρονα κάθε μέρα για έξι παιδιά, χωρίς επάρκεια ηλεκτρονικών μέσων, χωρίς δυνατό σήμα και ταχύτητα διαδικτύου ήταν οι συνθήκες προετοιμασίας της κόρης μου.

Ήξερε ότι για το σχέδιο, γραμμικό και ελεύθερο, όλα τα χρόνια χρειαζόταν την βάση του 10.

Τηλεεκπαίδευση για την προετοιμασία της στο σχέδιο με την αγωνία των Μ.Ο. που αποφασίστηκαν, χωρίς διευκρινήσεις, ένα μήνα πριν τις εξετάσεις για το σχέδιο.

Εξετάσεις με θερμοκρασίες καύσωνα, κλειστά παράθυρα και χωρίς κλιματισμό.

Το αποτέλεσμα είναι με 3.160 μόρια από το γραμμικό και το ελεύθερο σχέδιο, μέσο όρο των δύο 15,8, να μην είναι αρκετά για να δηλώσει την σχολή που ονειρευόταν όλα αυτά τα χρόνια κι ας πιάνει την Ε.Β.Ε της σχολής που ήθελε.

Με βαθμό τουλάχιστον 10 στο σχέδιο εισάγονται οι υποψήφιοι φοιτητές πάνω από 30 χρόνια τώρα.

Κυρία Κεραμέως,

τα παιδιά αυτά δεν είναι ούτε απόφοιτοι της Καλών Τεχνών, ούτε απόγονοι του Εγγονόπουλου, ούτε μαθητές του Κόντογλου.

Προετοιμάστηκαν σε δύσκολες συνθήκες και κατέκτησαν καλές βαθμολογίες.

Τα πανεπιστήμια ανέδειξαν μία Ε.Β.Ε για το σχέδιο, εσείς γιατί τις υπολογίζετε χωριστά, δύο φορές;

Ακόμη και τώρα μπορείτε να ζητήσετε να αλλάξει ο υπολογισμός των μαθημάτων αυτών, όπως στα αθλήματα.

Ο υποψήφιος γυμναστής έχει ένα Μ.Ο. αθλημάτων που ανέρχεται σε 5,95. Το σχέδιο γιατί να διέπεται από δύο Μ.Ο.;

Διαγωνίστηκαν φέτος 1728 παιδιά στο σχέδιο και με αυτή την διάκριση έναντι των άλλων ειδικών μαθημάτων το μόνο που θα καταφέρετε είναι κενές θέσεις στις Αρχιτεκτονικές Σχολές.

Είναι παιδιά με όραμα και «σχέδια» για το μέλλον τους και εσείς τα σβήνετε όλα με μιας, αχρηστεύοντας τις καλές επιδόσεις από τα «σχέδια» τους.

Δήμητρα-Ινές Αγγελή-Λυκούδη
Μητέρα 6 παιδιών

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.