Μείωση 50% σε likes, share και σχόλια από το 2015

Ιδιαίτερη μείωση έχει επιδείξει το content engagement στα social media από το 2015 μέχρι το 2017, σύμφωνα με την BuzzSumo. Η ανάλυση της εταιρείας που βασίστηκε σε 100 εκατ. αναρτήσεις στο Facebook καταδεικνύει ότι από το 2015 μέχρι το 2017, ο αριθμός των like, share και των σχολίων έχει μειωθεί κατά 50%.

Το γεγονός ότι υπάρχουν περισσότερες αναρτήσεις πλέον σημαίνει ότι υπάρχει και μεγαλύτερος ανταγωνισμός. Με το περιεχόμενο σχεδόν να διπλασιάζεται, είναι πιο δύσκολο να προκληθεί το ενδιαφέρον του χρήστη ώστε να αλληλοεπιδράσει με αυτό και φυσικά η αύξηση των χρηστών του Facebook δεν είναι ανάλογη και της αύξησης του περιεχομένου.

Να σημειωθεί ότι το Facebook έχει αλλάξει τον αλγόριθμό του προκειμένου να καταπολεμήσει τα λεγόμενα clickbait, οπότε κι αυτό έχει συμβάλει σε ένα ποσοστό.

Από την άλλη όμως, όπως ήδη αναφέρθηκε υπάρχει αύξηση του προσωπικού διαμοιρασμού, τον οποίο το BuzzSumo αναφέρει ως dark sharing. Πλέον οι χρήστες προτιμούν να μοιράζονται περιεχόμενο από το WhatsApp, Viber, Snapchat και Facebook Messenger.

Επίσης, η έρευνα καταδεικνύει αλλαγές και στον τρόπο ανακάλυψης περιεχομένου με το Google Search και το Facebook να χάνουν μερίδιο από την κυριαρχία τους. Ωστόσο, to 52% των χρηστών βασίζονται στο Google για την εξεύρεση περιεχομένου και το 48% το διαβάζει στη ροή του στο Facebook. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 41% βρίσκει το περιεχόμενο κατευθείαν σε ιστοτόπους.

Σε μείωση βρίσκονται και οι αναρτήσεις που γίνονται viral και μάλιστα αναμένεται στο μέλλον να σημειώσουν ακόμη μεγαλύτερη μείωση και να καταστούν σπάνιες. Τα ευρήματα της έρευνας αφήνουν να εννοηθεί ότι οι εταιρείες θα πρέπει να εστιάσουν σε νέους τρόπους προσέλκυσης και αλληλοεπίδρασης με το κοινό τους, καθώς τα social media δεν έχουν την ίδια δυναμική με παλιά.

ΠΗΓΗ: TECHBLOG

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *