Γυρίζουν εσκεμμένα την Παιδεία, πολύ πίσω

Γράφει η Ελένη Παπουτσή, Εκπαιδευικός – Πολιτισμολόγος (Ευρωπαϊκού Πολιτισμού)

Οι συριζανελίτες επιδιώκουν με τη  μείωση των Αρχαίων Ελληνικών και με άγνοια της Ελληνικής Γραμματικής, να χάσουμε την ταυτότητά μας μέσα στους αλλοδαπούς.

Είναι η πρώτη φορά που στο Γυμνάσιο δεν τους ζήτησαν στη γλώσσα μέρη του λόγου με ταξινόμηση, όπως έκαναν  τόσες δεκαετίες. Με τον τρόπο αυτόν κερδίζουν και ψήφους απτους γονείς που δεν ενδιαφέρονται, και υποβαθμίζουν τη γλώσσα. Γονείς αφυπνιστείτε!

Οποιαδήποτε διάλεκτο ή ιδίωμα και αν μιλούσαν ή έγραφαν οι αρχαίοι Έλληνες, είχαν την εντύπωση ότι χρησιμοποιούσαν την ίδια γλώσσα, την ελληνική. Την ίδια  σχέση  έχουμε  και οι Νεοέλληνες με την ενιαία ελληνική γλώσσα, έχουμε δηλαδή την ίδια εντύπωση,  ότι μιλούμε την ίδια γλώσσα με τους προγόνους μας, πλεονέκτημα που δεν μπορούμε να το προσομοιάσουμε  με κανέναν άλλο λαό του κόσμου. Τα οποιαδήποτε εμπόδια αντιληπτότητας (που κατατάσσουν στο ίδιο πλάνο  την  αρχαία ελληνική, τσακωνική, κυπριακή, κατωιταλική κ.ά.) κρίνονται   επουσιώδη.

«Η αίσθηση της ενιαίας γλώσσας που μας επιτρέπει να βλέπουμε σε ένα σύνολο όλες τις διαχρονικές και διατοπικές μορφές της ελληνικής δεν είναι ψευδαίσθηση, αλλά βασίζεται σε άπειρα αναλλοίωτα στοιχεία του συστήματος που εξασφαλίζουν τη συνοχή της» (Μπαμπινιώτης 1994: κζ΄)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.