Το Φαινόμενο Πάτερ Κλεομένης

Τους τελευταίους μήνες του 2017 έκανε την εμφάνιση του σε διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κυρίως στο youtube ένας ιερέας, και μάλιστα απ’ ό,τι φαίνεται γνήσιος, ο «Πάτερ Κλεομένης».

Γράφει ο Μιχάλης Παπουτσάκης Φοιτητής Νομικής

Ο συγκεκριμένος ιερέας πρωταγωνιστούσε σε διάφορα βίντεο του καναλιού «ΧΑΡΑΓΜΑ», όπου μιλούσε υπέρ της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού, αλλά κατέφευγε και σε διάφορες γραφικές πράξεις, όπως να εξορκίζει, να αναθεματίζει, να χτυπάει ΑΤΜ κλπ. Η αλήθεια είναι ότι όλα φαίνονται πολύ γραφικά και αστεία στην αρχή γι’ αυτό και κανένας δεν πολυασχολήθηκε με το συγκεκριμένο φαινόμενο στα σοβαρά. Τα βίντεο όμως, και ιδίως οι λεγόμενες «ομολογίες πίστεως» κατά τις οποίες «μοίραζε» σταυρούς και διέδιδε ορθόδοξα και εθνικιστικά συνθήματα στους δρόμους άρχισαν να γίνονται όλο και συχνότερα και η απήχησή του άρχισε να ανεβαίνει. Μάλιστα σε ένα σημείο το αρχικό του κανάλι άγγιξε (αν δεν με απατάει και η μνήμη μου) τους 10 χιλιάδες συνδρομητές σε λιγότερο από μισό χρόνο! Το δεύτερο κανάλι του έφτασε σε λίγα 24ωρα τους 2 χιλιάδες συνδρομητές. Και τα 2 κανάλια διεγράφησαν εν τέλει από το youtube, και αποκορύφωμα ή τέλος πάντων κύριος λόγος διαγραφής θεωρείται το βίντεο στο οποίο «βεβήλωσε» το μνημείο των Εβραίων στην Λάρισα με κατάρες και αναθέματα και ρίχνοντας ένα αυγό. Αυτό μάλιστα οδήγησε και στην άσκηση ποινικής δίωξης, κατόπιν παραγγελίας του ισραηλιτικού συμβουλίου και της (γνωστής για τα επιλεκτικά «αντιρατσιστικά» της αισθήματα) Μαρίας Γιαννακάκη, η οποία μάλιστα απεκάλεσε ως «αντισημιτική» και συνεπώς ποινικά κολάσιμη την άποψη ότι Εβραίοι ήταν υπεύθυνοι για την σταύρωση του Χριστού, παρ’ όλο που υπάρχουν ιστορικά στοιχεία που λένε το αντίθετο (ο Ιησούς εστάλη στον Πόντιο Πιλάτο και καταδικάστηκε επειδή θεωρήθηκε ψευδοπροφήτης. Μάλιστα χρησιμοποιεί ένα τέτοιο επιχείρημα μια γυναίκα που δηλώνει άθεη (τραγική).

Μπορεί να κάνει και να λέει υπερβολές, να «εξορκίζει» ΑΤΜ ή να διαδίδει ότι με τις ταυτότητες θα μπει μέσα μας ο Σατανάς, αλλά η απήχηση του Κεφάλα Κλεομένη, όπως φέρεται να λέγεται, αποτελεί την πραγματική αντίδραση, έστω και παρατραβηγμένη, στον εκφυλισμό της ελληνικής κοινωνίας. Η δράση θα φέρει αντίδραση. Όταν ο κόσμος βλέπει οργανωμένες ομάδες κουκουλοφόρων να καταστρέφουν ατομική περιουσία και να βεβηλώνουν το μνημείο του αγνώστου στρατιώτη ή ορδές από «ομοφυλόφιλους» να προκαλούν και να παραποιούν την Ελληνική σημαία και το κράτος αυτά να τα επικροτεί, έστω και με την σιωπή του, είναι ηλίου φαεινότερον ότι θα υπάρξει αντίδραση, έστω και όταν δεν υπάρχει νομιμότητα στις συγκεκριμένες πράξεις.

Τι διαφορά έχει η βεβήλωση ενός αρχαιολογικού χώρου ή μνημείου, όπως του αγνώστου στρατιώτη, από την επίθεση κατά του μνημείου «ολοκαυτώματος» των Ελλήνων Εβραίων στην Λάρισα; Από την μία διώκεται ό, τι θίγει τους Εβραίους και από την άλλη δεν διώκεται ό, τι θίγει τους Έλληνες. 2 μέτρα και 2 σταθμά. Υπήρξε τιμωρία του ατόμου που έκαψε και «ασέλγησε» κατά της Ελληνικής σημαίας; Όχι! Υπήρξε τιμωρία για την παραποίηση της ελληνικής σημαίας από το gay parade; Όχι! Θεωρήθηκε ποτέ κήρυγμα μίσους το «Φασίστες-Κουφάλες-έρχονται κρεμάλες;»; Φυσικά και όχι! Παρακρατικές ομάδες δρουν με την πλήρη σιωπή και συνεπώς συνενοχή του Ελληνικού κράτους, το οποίο παραλείπει να καταδικάσει τέτοιες ενέργειες και αντίθετα βρίσκει αφορμή να στηλιτεύσει οτιδήποτε ορθόδοξο ή εθνικό.

Πρόσφατα μάλιστα φούντωσε και έσβησε σε μια στιγμή ο λεγόμενος «πορνόβιος» ρασοφόρος της Θεσσαλονίκης, ο οποίος ασέλγησε και προέβη και σε άλλες ανήθικες πράξεις κατά μιας κοπέλας. Άμεσα ζητήθηκε η δίωξη του (και ορθώς έγινε) και το μένος και η λύσσα του κατεστημένου να φτύσει φαρμάκι κατά της Ορθόδοξης Εκκλησίας δεν είχε προηγούμενο. Πέρασε όμως στα ψιλά γράμματα ότι ο συγκεκριμένος τελικά δεν ήταν μέλος της εκκλησίας αλλά Ρουμάνος «ψευτοιερέας», ο οποίος ουδεμία σχέση είχε με την Ορθόδοξη Εκκλησία, πολλώ δε μάλλον με την Ελλάδα. Γι’ αυτό και δεν πήρε περαιτέρω έκταση το θέμα, επειδή προφανώς δεν συνέφερε πλέον.

Στην περίπτωση του Πάτερ Κλεομένη, φυσικά και δεν επικροτούμε καμία μορφή βίας, η βία όμως είναι μια πραγματικότητα. Όταν το κράτος δεν κάνει κάτι και ανέχεται να διαδίδονται ψεύδη στους Έλληνες πολίτες ή να γίνεται μαζική πλύση εγκεφάλου στα Μ.Μ.Ε και η βία από περιθωριακές ομάδες, είτε αυτοαποκαλούνται αντιεξουσιαστές είτε gay parade είτε οτιδήποτε, να παραμένει ανεξέλεγκτη θα υπάρξουν αντιδράσεις. Δεν θα καθίσουν οι άνθρωποι που θέλουν να αντιδράσουν με σταυρωμένα τα χέρια. Επίσης η παραφιλοσοφία περί «ανεξέλεγκτης βίας και αυτοδικίας» είναι συνώνυμη με την φράση «όσο η βία δεν πρόερχεται από ομάδες που δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντα που εμείς θέλουμε να εξυπηρετήσουμε, δεν μας ενδιαφέρει.» Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο κεκαλυμμένη από το πέπλο μιας δήθεν ισότητας και πασιφισμού, πράγμα που επαληθεύεται όχι μόνο σε εθνικό, αλλά και σε διεθνές πεδίο.

Το διαδίκτυο θα «ρίξει» σελίδες εθνικιστικού ή ορθόδοξα διακείμενου περιεχομένου, αλλά θα διατηρήσει και θα προβάλλει περιεχόμενο που προσβάλλει την δημόσια αιδώ, όπως σκληρές σαδομαζοχιστικές σκηνές πορνείας και παρά φύσιν ασέλγειας. Άραγε πόσες εκπομπές ή δελτία ειδήσεων έγιναν για όλα τα προαναφερθέντα και πόσα αντίστοιχα για να γίνει η στηλίτευση οτιδήποτε εθνικού ή ορθόδοξου; Γιατί θεωρείται ο αντισημιτισμός ποινικό αδίκημα και ο αντι-αγγλισμός ή ο ανθελληνισμός όχι; Γιατί το να λες ότι είσαι περήφανος Έλληνας ή να θέλεις στρατιωτικές παρελάσεις είναι κακό και «επικίνδυνο», ενώ το να λες «περήφανα» ότι, είσαι ομοφυλόφιλος και να θέλεις LGBΤ παρελάσεις είναι καλό;

Η  απάντηση είναι προφανής…Και όσο αυτή η υποκρισία και ο εκμαυλισμός συνεχίζονται, τόσο η αντίδραση-αντίσταση σε τέτοια φαινόμενα θα βρίσκει ανταπόκριση, ατομική ή συλλογική.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *