Έρχεται το νέο… οριζόντιο Facebook

Πως θα σας φαινόταν αν η ροή των φωτογραφιών και των αναρτήσεων στα δημοφιλή Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης όπως το Facebook και το Instagram, δεν εμφανιζόταν με κάθετη κατεύθυνση αλλά με οριζόντια; Η αρχή της οριζόντιας πλοήγησης είχε γίνει με το Snapchat και στη συνέχεια το Instagram ήταν αυτό που δημιούργησε τα δημοφιλή Stories στα οποία μετακινούμαστε κινούμενοι δεξιά και αριστερά. Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι οι χρήστες, προτιμούν το «σερφάρισμα» στα Stories για λόγους ευκολίας κίνησης του δάχτυλου, της ταχύτητας και της περισσότερης πληροφορίας που λαμβάνουν σε αναλογία με το χρόνο παραμονής στο Μέσο.

Τα Stories δεν άργησαν να μεταπηδήσουν στο Facebook (όχι με ιδιαίτερη επιτυχία) καθώς πρόκειται για Μέσο που δεν επιλέγεται κατά κόρον για προβολή φωτογραφιών.

Μαζί με την συρτή κίνηση του αντίχειρα (συνήθως), οι εταιρείες αποδέχονται σταδιακά ότι οι χρήστες προτιμούν τις ευκολότερες κινήσεις για αυτό άλλωστε δοκιμάζουν συνεχώς αλλαγές στα προϊόντα τους. Ένα πρόσφατο τεστ από το Instagram, δοκίμαζε την ολική μετατροπή του σε ένα και μοναδικό καρέ το οποίο απλώς με το άγγιγμα του δαχτύλου θα μεταπηδούσε στην επόμενη ανάρτηση.

ΠΗΓΗ: AFTODIOIKISI

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.