«Αποφυλάκιση των γλυπτών του Παρθενώνα και άμεση επιστροφή στην πατρίδα τους»!

ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ!

Γράφει ο Νάσος Τσαγκανέλης 

“Αποφυλάκιση των γλυπτών
του Παρθενώνα
και άμεση επιστροφή
στην πατρίδα τους”!

Συγκλόνισε το διεθνές
ακροατήριο
η θέση του διάσημου
ιστορικού τέχνης
Βρετανού Κένεθ Κλαρκ!

Όταν τα αριστουργήματα του Παρθενώνα βρίσκονται μέσα στη μούχλα και στις αράχνες.
Αδιάψευστοι μάρτυρες, οι φωτογραφίες ντροπής…

Όταν η υπουργός πολιτισμού Λίνα Μενδώνη καταγγέλλει παγκοσμίως την εικόνα-φρίκη της εγκατάλειψης…

Όταν οι αλαζόνες του μουσείου εξακολουθούν να δηλώνουν ότι είναι αυτοί οι ιδιοκτήτες.
Και όχι κλεπταποδόχοι του λωποδύτη Έλγιν…

Τότε ξαναζωντανεύει η τεράστια προσωπικότητα του διάσημου Βρετανού ιστορικού τέχνης Κένεθ Κλαρκ.
Που με ατσάκιστα επιχειρήματα ενημέρωσε το διεθνές ακροατήριο
και κατήγγειλε τη λεηλασία του Παρθενώνα.
Ίσως, αν ακουστεί σώσει τους συμπατριώτες του και την πατρίδα του
από ένα ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ στον πολιτισμό.

Πράγματι, ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ έκπληξη…
Η παρέμβαση του Βρετανού Ιστορικού τέχνης ΛΟΡΔΟΥ ΚΕΝΕΘ ΚΛΑΡΚ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΗ των κλεμμένων αριστουργηματων του Παρθενώνα!

Αιφνιδιαστική πρωτοβουλία ΠΟΥ σπάει ταμεία…
Αιφνιδιάζει τους Εγγλέζους. Ταρακουνάει ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ.
ΚΑΙ αποδεικνύει – κάτι άγνωστο μέχρι σήμερα –
Ότι υπάρχει ΚΑΙ ένας σοβαρός Βρετανός ΜΕ σοβαρή πρόταση!
Κυρίως, μη ψηλομύτης…

Σάστισαν ΟΛΟΙ, μόλις βγήκε ΣΤΟ ΦΩΣ της δημοσιότητας η βαρυσήμαντη επιστολή του.
ΠΟΥ απαιτεί
ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ!!!

Σημειώνεται, ότι πρόκειται για το πρώτο επίσημο έγγραφο μέλους της διοίκησης του Βρετανικού Μουσείου, όπου τοποθετείται ανοιχτά υπέρ του επαναπατρισμού των Γλυπτών.

Η άποψη αυτή έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τη θέση του μουσείου ότι τα Ελγίνεια, όπως τα αποκαλούν οι Βρετανοί, πρέπει να παραμείνουν στο Λονδίνο.

Η επιστολή φυλάσσεται στα αρχεία της Τέιτ Γκάλερι, του εμβληματικού μουσείου τέχνης του Λονδίνου, δε βρίσκεται σε δημόσια έκθεση, ωστόσο τα «Νέα» κατάφεραν και τα επισκέφτηκαν και κατέγραψαν την επίμαχη επιστολή.

Στην επιστολή, ο λόρδος Κλαρκ πηγαίνει ακόμα ένα βήμα παρακάτω εκφράζοντας τη θέση ότι τα Γλυπτά του Παρθενώνα πρέπει να στεγαστούν σε μουσείο δίπλα στην Ακρόπολη, το οποίο οφείλει να χτίσει με δικά του έξοδα το βρετανικό κράτος.

Όπως γράφει χαρακτηριστικά: «Τα μάρμαρα πρέπει να επιστρέψουν όχι για να επανατοποθετηθούν στον Παρθενώνα, αλλά για να εκτεθούν σε ένα όμορφο κτίριο στην άκρη της Ακρόπολης, την κατασκευή του οποίου νομίζω ότι θα έπρεπε να πληρώσει η βρετανική κυβέρνηση».

«Θα το έκανα για καθαρά συναισθηματικούς λόγους, ως έκφραση του χρέους που έχουμε στην Ελλάδα» αναφέρει, επιχειρηματολογώντας.
Ωστόσο όπως ξέρουμε το χτίσιμο του μουσείο δεν έλαβε ποτέ βρετανική χρηματοδότηση ως αρωγή, αντιθέτως, οικοδομήθηκε από το ελληνικό κράτος με σκοπό να στεγάσει τα ανεκτίμητα ευρήματα από τον βράχο της Ακρόπολης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.