Απαράδεκτοι δημόσιοι εκπαιδευτικοί!

Γράφει η Ελένη Παπουτσή, Εκπαιδευτικός – Πολιτισμολόγος Ευρωπαϊκού Πολιτισμού

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί του Δημοσίου είστε απαράδεκτοι!

Αναφερόμαστε στην πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που έπαιρναν κανονικά τον μισθό τους , χωρίς να εργάζονται, νόμιμα βέβαια.

Έμπαιναν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση άλλοι μια ώρα τη μέρα, άλλοι δέκα λεπτά , άλλοι καθόλου και μερικοί πολύ βαριεστημένα κατά ομολογία των παιδιών. Καμία όρεξη για εμψύχωση και μάθηση των παιδιών.

Κάπως έμαθαν να χειρίζονται την πλατφόρμα, κάποιος τους έδειξε, αυτό είναι φυσιολογικό.

Η εντολή του υπουργείου ήταν βαριεστημένες επαναλήψεις, οι οποίες όμως δεν έβλαπταν τα παιδιά.

Όταν είπαν ότι δεν γράφονται απουσίες λίγα παιδιά έμπαιναν, πολύ περισσότερο όταν άκουγαν και έβλεπαν καθηγητές που δεν έκαναν με όρεξη το επάγγελμά τους, αλλά το έκαναν για να δικαιολογήσουν τον δυσανάλογα μεγάλο μισθό τους σε σχέση με τις ώρες που εργάστηκαν με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Φυσικά αυτά δεν τα παραδέχονται και λένε διάφορα αναληθή, βγάζοντας ιστορίες από το μυαλό τους, όμως εμείς πιστεύουμε τα παιδιά που λένε την αλήθεια και ότι δεν τους αρέσει αυτή η κατάσταση με τους καθηγητές. Οπότε τα λένε για να δικαιολογήσουν τη θέση τους οι καθηγητές στην πλειοψηφία τους. Όχι όλοι.

Φανταστείτε ανακολουθίες που διδάσκουν με το παράδειγμά τους.

Οι καθηγητές που αξιολογούν δεν δέχονται να αξιολογηθούν. Πόσος φόβος μέσα τους και ανημποριά!

Τι άσχημο πρότυπο για τα παιδιά που διδάσκουν αλλά και για τα δικά τους τα παιδιά.

Δάσκαλοι που δίδασκαν…

Πώς θα μπορέσουν να πείσουν παιδιά για κάτι, όταν είναι τόσο δυσαρμονικοί στη θεωρία με την πράξη;

Τώρα όμως τα παιδιά αναρωτιούνται για την απεργία που κανόνισαν οι καθηγητές τους.

Λένε πώς είναι δυνατόν;

Δικαιολογίες μπορούν να βρουν πολλές. Η αλήθεια είναι ότι είναι άτομα φυγόπονα και θέλουν να πληρώνονται χωρίς να δουλεύουν.

Δεν ζητάμε να έχουν τόσο φιλότιμο και να πουν κόψτε μας μερικά να τα δώσετε σε ομάδες που κουράστηκαν την περίοδο αυτή.

Το ότι πρέπει να είναι και πρότυπο για τους μαθητές και τις μαθήτριες για να είναι εργατικοί άνθρωποι στην κοινωνία όμως, δεν τους ενδιαφέρει;

Μόνο το προσωπικό τους μικροσυμφέρον;

Ειδικά οι καθηγητές θεωρητικών μαθημάτων πρέπει να έχουν και παιδεία εκτός από το πτυχίο.

Τι κατάλαβαν από τον Πλάτωνα;

<<Το χαλεπά τ αγαθά>> το μετέφρασαν καθίστε και ζητήστε από την κοινωνία όσο μπορείτε;

Η ότι τα αγαθά κλόποις κτώνται;

Δεν έχουν ντροπή μέσα τους να μη θέλουν αξιολόγηση , ν απαιτούν χρήμα χωρίς δουλειά και να κάνουν επί πλέον απεργία;

Έχουν ένα η δυο η τρία πτυχία με μηδέν παιδεία.

Αν είχαν παιδεία θα ήξεραν ότι είναι απαράδεκτο να κάθονται να τους πληρώνουν και τα παιδιά τους η και τα παιδιά μας , που εργάζονται 18 ώρες και επί πλέον να απαιτούν σαν κακομαθημένα μωρά.

Αυτό που έμαθαν καλά είναι να παρασιτούν στο κράτος αυτή τη δύσκολη για τη χώρα στιγμή.

Μη αξιολόγηση, τεμπελιά και πληρωμή και απεργία για απαιτήσεις επί πλέον.

Η κοινωνία είναι κατά τους.

Κρίμα για τα παιδιά μας !

Οι γονείς ας το έχουν υπόψη για να διαπαιδαγωγούν τα παιδιά τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.