Χρειαζόμαστε μνημόνιο και στην οδήγηση;

Γράφει ο Δημήτρης Ν.Φελεκίδης, Σύμβουλος Επιχειρήσεων

Μόλις πριν δύο μέρες το πανελλήνιο συγκλονίζεται από το τροχαίο ατύχημα όπου τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους. Ακριβώς πριν ένα χρόνο  Φεβρουάριο πάλι είχαμε συγκλονιστεί από το θάνατο σε τροχαίο ατύχημα του γνωστού τραγουδιστή Παντελίδη. Γενικά μένουμε συγκλονισμένοι και απορούμε , μα πως είναι δυνατόν, γιατί ,έτρεχε, κρίμα κλπ. Οι αριθμοί όμως λένε πάντα την αλήθεια. Ας δούμε μερικούς από αυτούς:

Κάθε χρόνο χάνουν τη ζωή τους στην Ελλάδα 1.600 άτομα και 20.000 άτομα τραυματίζονται. Δηλαδή κάθε μέρα σκοτώνονται σε τροχαίο ατύχημα 4,3 άτομα.  Πέρυσι στην Πασχαλινή έξοδο από τις 22 Απριλίου μέχρι 5 Μαΐου 44 άτομα σκοτώθηκαν και 430 τραυματίστηκαν.  Σας προκαλεί εντύπωση;   Ακούστε όμως και αυτό τον αριθμό. Το κόστος από τη νοσηλεία των βαριά τραυματισμένων καθώς και των αναπηρικών συντάξεων είναι 12δις € ετησίως. Δηλαδή πληρώνουμε 3,5 ΕΝΦΙΑ για τα τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα ετησίως. Συγκλονιστικό; Μάθετε λοιπόν και κάτι ακόμη , πως είμαστε στην 28η και τελευταία θέση στην ΕΕ που αφορά τον τομέα των ατυχημάτων και της οδικής ασφάλειας.

Ποιός φταίει θα αναρωτηθούμε. Φταίνε οι δρόμοι όπου οι εργολάβοι τις διαπλοκής δε τους κατασκεύασαν σωστά. Φταίει η αστυνόμευση που είναι ελλιπής. Φταίνε οι δάσκαλοι οδήγησης και το σύστημα εξετάσεων για διπλώματα. Φταίει ο Χατζηπετρής. Προσωπικά νομίζω πως και σε αυτό φταίει κάτι πολύ βασικό που οδήγησε τη χώρα στην κατάντια που ζούμε σήμερα . Η παιδεία που ξεκινά από την οικογένεια και συνεχίζεται στους χώρους διδασκαλίας.  Όλος αυτός ο ωχαδερφισμός και η ανομία που επικρατεί είναι απόρροια της παιδείας, που δυστυχώς αν και όλοι πλέον έχουν πρόσβαση σε σχέση με τους πατεράδες μας, δε καταφέραμε να αποκτήσουμε.  Διότι σίγουρα σε όλους έχουν μάθει κατά τη διάρκεια μαθημάτων οδήγησης πώς πρέπει να φοράς  κράνος , πως στον ερυθρό σηματοδότη και στο STOP σταματάς , πως δεν πρέπει να κινείσαι αντίθετα σε μονόδρομο όμως γιατί δε τα τηρούν όλοι. Γιατί ακόμη και όταν είναι ακίνητα τα αυτοκίνητα καταλαμβάνουν σε πάρκιγνκ θέσεις ΑΜΕΑ , βρίσκονται με δύο ή και με όλες τις ρόδες πάνω σε πεζοδρόμια, παρκάρουν σε διαβάσεις, διπλοπαρκάρουν και  τόσα αλλά. Μα γιατί δε σεβόμαστε ούτε τους νόμους αλλά ούτε και τους γύρω μας τους συνανθρώπους μας στην κοινωνία. Άσχετα αν θεωρώ πως έτσι δε σεβόμαστε τον ίδιο μας τον εαυτό . Τι φταίει για όλα τα παραπάνω , μήπως οι ξένοι τοκογλύφοι που θέλουν να μας επιβάλλουν κι εδώ τα μνημόνιά τους;….

Υ.Γ. 1) Σε μια ερώτηση που έγινε σε μορφωμένους ανθρώπους ακόμη και νέους σχετικά με το πόσα εκατομμύρια είναι ένα δις, πάνω από το 80% απάντησε λάθος. Η οικονομική μας παιδεία θα μας απασχολήσει σε επόμενο άρθρο μας.

2) Το άρθρο θα μπορούσε να επεκταθεί και σε ακόμη περισσότερους αριθμούς όμως για να μη κουράσει στην παρούσα φάση προτιμήθηκε να είναι συνοπτικό . Θα επανέλθουμε με αναλυτικότερα στοιχεία από το μοναδικό άνθρωπο που προσπαθεί να καταπολεμήσει αυτό το καρκίνωμα τον πρώην οδηγό αγώνων Τάσο Μαρκουίζο (Ιαβέρης) .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.